vineri, 26 martie 2010

Fericire de primăvară



Primăvară, ai adus cu tine atâta fericire!... În sfârșit pot să-i dau voie soarelui să-mi mângâie chipul în fiecare zi, iar vântului îi este permis să se joace unduindu-se prin părul meu... Mă bucur de trilurile păsărelelor ce își repetă partitura uitată parcă după atâta tăcere, sunt fericită să descopăr fiecare nouă floare ce răsare timid în grădina mea... Sunt fericită că e atâta viață în jurul meu!...
Ești binevenită, primăvară, la noi!

Primăvara
de Magda Isanos

Un aer călduț, parfumat
Sub cerul de-un pal ivoriu,
În vale pârâul umflat
aleargă sălbatec și viu.

În zori m-a trezit sărutarea
trimisă pe-o rază de soare;
Lumina-îneca depărtarea -
tot râul murise-n uitare.

Veni pe aripă de vânt
O veste frumoasă din cer.
Și-acuma bătrânul pământ
Își lasă cojocul de ger.

E vestea ce-o murmură seara
zefirul. Pădurea o știe;
Sosește de-acum Primăvara,
să bucure lumea pustie.

Prin dealuri sărace, se-aude
un zvon care crește mereu.
Îl spun a pârâului unde
Îl cântă tot sufletul meu.

O floare albastră și crudă
se-nalță sfioasă spre soare
și cată la loc să se-ascundă
de firea zăpezii ce moare.

Tu soare, trimite lumina
în raze bogate spre noi
și fă să răsară-n grădină
frunzișul, pe arborii goi.

0 gânduri...:

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...