vineri, 10 iunie 2011

Un sfârșit ... și un început...

        De ceva vreme mă copleșesc tot felul de sentimente… Mai sunt doar câteva zile până la sfârșitul clasei a-IV-a. Mă voi despărți de draga mea doamnă, cea care mi-a fost mereu alături și m-a îndrumat...
        Ea m-a ajutat să dau culoare gândurilor mele și mi-a dat curaj să-mi iau avânt spre înalt… tot mai înalt. M-a învățat să cuprind cerul în mâini și să călătoresc pe norii pufoși. M-a învățat să mă bucur de orice fir de iarbă, de orice floare… Am învățat de la ea să iubesc natura, frumosul…
        Voi simți mereu palmele ei fine atingându-mi ușor umerii în semn de apreciere… 
        Nu găsesc cuvinte să-mi exprim recunoștința, dar știu că ea îmi înțelege gândul și simte dragostea ce i-o port…
        VĂ MULȚUMESC, DRAGA MEA DOAMNĂ!

10 gânduri...:

elia david spunea...

Este minunat ce scrii, Sara. Iar relatia ta cu Doamna este una cu totul privilegiata, un dar de la Dumnezeu, care iti va folosi pentru tot restul vietii. Pastreaza-l in suflet, cu aceeasi grija cu care aduni aici tot ce este frumos, viu si adevarat.

Mariana spunea...

Ce frumos ai scris, dragă Sara!
Felicitări pentru pentru acest prim drum la capătul căruia ai ajuns cu bine şi succes în toate căile ce ţi se vor deschide mai departe!

Cred că cea mai frumoasă formă de recunoştinţă este rugăciunea, ea aduce multă binecuvântare şi celui care o rosteşte şi celui drag spre care gândul fuge.

Sara spunea...

Doamna Elia, mulțumesc pentru sfat! Așa voi face, o voi păstra mereu pe Doamna în suflet!

Sara spunea...

Doamna Mariana, întotdeauna mi-ați dat sfaturi bune! Vă mulțumesc din suflet! Mă voi ruga mereu pentru cei dragi! Și dumneavoastră sunteți dragă sufletului meu!

Loredana spunea...

Felicitari!
Ai incheiat o etapa frumoasa din viata ta de scolar!
Te asteapta altele la fel de minunate!
Bafta in continuare!
Vacanta placuta!

dani. spunea...

La multi ani FERICITI, draga Sara!
Iti doresc din toata inima un viitor luminos!

salut,
dani!

Sara spunea...

Mulțumesc mult pentru urările frumoase, doamna Loredana!

Sara spunea...

Mulțumesc mult, Dani, pentru urări! Nu-mi prea place că ziua mea este în aceeași zi cu serbarea de sfârșit de clasa a-IV-a... Prea multe emoții...

o prietena spunea...

Multumesc pentru cuvintele frumoase!E un multumesc profund si sincer.Poate fi inteles de fiecare dascal daca traieste bucuria de a avea invatacei frumosi ca tine:frumosi la chip,la gand,la suflet,frumosi la cuvant,frumosi la fapta..........si frumosi in a tese amintiri.

Sara spunea...

Eu sunt cea care trebuie să vă mulțumesc!... Puțini au șansa să aibă o astfel de învățătoare! De la dumneavoastră am învățat frumusețea, o răspândiți la fiecare pas... Mulțumesc pentru prietenie! :)

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...