sâmbătă, 18 iunie 2011

Serbare sfârșit de clasa a-IV-a...

          Serbarea a început cu un moment de dans și o scenetă "Noul director al școlii", eu interpretând rolul unuia dintre profesori. A ieșit grozav de frumos!

           Am trecut apoi la lucruri mai serioase... "Rămas bun, frumoasa mea copilărie". Ne-am luat rămas bun și de la doamna învățătoare citindu-i fiecare gândurile ce i le-am scris. I-am pregătit apoi și noi o serbare-surpriză care a emoționat-o. Doamna ne-a făcut o "invitație la amintiri" și am vizionat câteva filmulețe foarte frumos realizate cu activitățile din cei patru ani de școală. Ne-a cuprins pe toți, copii și părinți, nostalgia, emoțiile, lacrimile...
            Am avut șansa să am o învățătoare specială - a fost mama mea de la școală. Îi mulțumesc pentru fiecare lecție școlară și de viață ce
m-a învățat și pentru că a făcut ca fiecare zi petrecută la școală să fie unică și de neuitat.      

4 gânduri...:

Moisa Sebastian spunea...

Ai uitat sa spui ca am lipsit la acest eveniment frumos!

Anonim spunea...

esti cam uratica:-&

Anonim spunea...

Esti o fetita deosebita,si ai o frumusete a sufletului care nu mai are nevoie de nimic.Cine te poate vedea altfel inseamna ca are sufletul murdar. Mama de copii cu suflete de ingeri

Anonim spunea...

NU am fost la aceasta serbare, dar cred ca a fost foarte frumoasa si a fost intampinata cu multe aplauze!!:By Anca S

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...