duminică, 13 februarie 2011

Despre răutate


       Oricât m-am străduit să nu mă las afectată de răutățile ce mi-au fost adresate de către un “anonim” ce mi-a tot trimis comentarii răutăcioase pe blog - comentarii ce am decis să nu le mai public, nefiind semnate, nu pot spune că nu m-au preocupat... Am fost dezamăgită deoarece vin din partea unui adult, iar noi, copiii, “învățăm bunătatea de la natură, iar de la oameni răutatea” (N. Iorga). Dacă copiii acestui “anonim” au un astfel de model, îmi închipui ce fel de adulți vor deveni…
      Am tot discutat zilele acestea cu mama despre răutate… Oare ce îi determină pe oameni să își verse răutatea asupra celor din jur?... Probabil că urâtul sufletului lor nu suportă frumosul din inima celorlalți… Se simt oare împliniți după ce smulg zâmbetele de pe chipurile celor pe care îi rănesc?...

      Răutatea îi urâțește pe oameni la suflet, dar și la chip…

      Mami mi-a dedicat o melodie a Paulei Seling care m-a încurajat “să râd când îmi vine să plâng” …

 Sursă foto

13 gânduri...:

Corina spunea...

Mare dreptate ai cu "uratul din sufletul lor"... Si eu am ajuns la aceeasi concluzie dar dupa ce m-am lasat ranita de "uratenie". Ma bucur ca tu ai vazut asta atat de timpuriu, ca sufletul tau sa nu se lase ranit sau murdarit de rautate. Scutura praful rautatii care iti ajunge pe pantofi si mergi mai departe pe drumul tau. Si nu uita ca cea mai eficienta arma e ZAMBETUL...

Sara spunea...

Mulțumesc pentru sfaturi, doamna Corina! Mă voi strădui să zâmbesc mereu!
Vă îmbrățișez cu drag!
Sara

darry.anna spunea...

Sara, te rog nu te lasa coplesita de rautatea acelui anonim.
Probabil faptul ai un blog frumos si gandurile tale curate l-au facut invidios si rautacios.
Rautatile din realitate in lumea virtuala se inmultesc. Din fericire mama ta si cei dragi iti vor fi alaturi ca sa te incurajeze si sa te sustina.
Ganduri bune si spor la scoala!

Sara spunea...

Doamna Darry.anna, mulțumesc mult pentru încurajările dumneavoastră și pentru urări! Știu că trebuie să mă învăț cu de toate... Mă bucur că am și atâția prieteni în lumea virtuală care îmi sunt alături. Vă mulțumesc!

IrinaBohemianDance spunea...

Buna,Sara!

Din pacate in lumea reala sunt si multi oameni urati la suflet!Sa stii ca in viata vei intalni adesea astfel de specimene.Depinde de tine cum vei reusi sa-i ignori si in cel mai fericit caz sa-i schimbi...

Irina

Moisa Sebastian spunea...

Sara,sa stii ca am ramas fara cuvinte cu acest blog....daca asi alege blogul saptamanii,l-as alege pe al tau de cele mai multe ori!Mult succes in continuare!Si apropo...despre rautate:Unii sunt rai,alti buni!Nu ai ce sa faci!

Sara spunea...

Doamna Irina, mă voi strădui să ignor oamenii urâți la suflet, că de schimbat... slabe șanse.

Sara spunea...

Mulțumesc, Sebi! Aștept să postezi și tu pe blogul tău lucruri interesante.

Moisa Sebastian spunea...

Sara,eu ma gandesc ce sa postez,ca nu am ce!Dar ma mai gandesc

Sara spunea...

Trebuie să găsești tu ceva, Sebi! Poți pune ceva de la școală, o compunere, o poezie, o melodie, o fotografie,un citat ce te-a impresionat etc.

corina spunea...

Sara , atunci cand un om se vede depasit, sau ca nu are o anume capacitate, doreste sa fie auzit, cunoscut,actual, dar... nu stie cum.Si atunci i se infiripa invidia.Cu aceasta pleaca inarmat sa atace.Si nu mai tine cont nici de frumusete nici de sensibilitate,nici de bucurie,nici de lumina, si cu orice chip doreste sa improaste.Totusi acesti oameni sunt necajiti pentruca poarta cu ei o durere.Si e greu sa ajuti un asemenea suflet daca el insusi nu doreste schimbarea.
Pentru azi, sa fi binecuvantata!

Sara spunea...

Doamna Corina, prin cuvintele frumoase ce le-ați scris m-ați determinat chiar să mi se facă milă de cel ce a fost răutăcios cu mine, într-adevăr poartă o durere cu el și nici nu poate fi ajutat... Mă voi strădui să îl iert totuși...
Mulțumesc pentru încurajare!
Vă îmbrățișez cu drag!
Sara

Moisa Sebastian spunea...

Multumesc pentru sfatul acordat,Sara!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...