duminică, 20 noiembrie 2011

De ce nu am mai scris...

                 Nu am mai scris de ceva vreme pe blog... E o perioadă destul de solicitantă la școală... Încep tezele și pregătirile pentru concursuri... Deja sunt obosită... Nu mă plâng însă... Bine că sunt sănătoasă! Vor trece toate!...
                 Gândul mi-e mereu la micuța mea prietenă, Alexandra. Orice problemă aș avea, comparând-o cu suferința ei, e nimic... Cunoscând-o pe Alexandra, am învățat ce e mai important în viață și care sunt adevăratele probleme. Poate mă mai "plângeam" că nu-mi stă părul bine sau că nu e ondulat așa cum aș vrea... Ce bine că am păr!...  Alexandra nu mai are deloc păr... S-a săturat de purtat de aproape două luni doar pijamale... S-a săturat și de albul din spital...
 ALEXANDRA VREA DIN NOU CULORI ÎN VIAȚA EI!
                 Ce mult mi-aș dori să-i pot alina suferința!...
                 Sper din tot sufletul să se strângă banii necesari tratamentului ei!...
                 Împreună cu colegii mei am început să strângem și noi bani pentru Alexandra....
                Cu cât suntem mai mulți, cu atât șansele ei sunt mai mari!

          
    TE  IUBESC,  ALEXANDRA!  SĂ  TE  FACI  SĂNĂTOASĂ!    
      
            

12 gânduri...:

minoki spunea...

Mult curaj si rabdare pentru micuta Alexandra, iar tie iti doresc sa ai paret de tot binele din lume!

adriana spunea...

Draga Sara,pana se va face bine, lunea, Alexandra va zambi mereu de pe blogul meu.sper ca si zambetul meu sa ajunga pana la ea si sa ii aline un pic suferinta.

Sara spunea...

@ minoki,
mulțumesc! Sper din tot sufletul să se facă bine!

Sara spunea...

Doamna Adriana,
așa de mult îmi doresc ca Alexandra să zâmbească din nou! Mulțumesc pentru zâmbetul dumneavoastră de încurajare! :)

Alina spunea...

M-ai impresionat, copil frumos! Mă voi ruga şi eu pentru Alexandra :) Să sperăm într-o minune!

Mariana spunea...

Sara, gând luminat şi bun la teze şi concursuri!
Te îmbrăţişez...şi prin tine şi pe Alexandra!

Albastru spunea...

M-a emotionat povestea ta si a Alexandrei. Esti deosebita, pentru ca ai curajul sa spui ce simti, ce te deranjeaza, ce vise si asteptari ai.

Sara spunea...

@ Alina,
Are nevoie Alexandra de rugăciunile și de sprijinul nostru, al tuturor! Vă mulțumesc! :)

Sara spunea...

@ Mariana,
vă mulțumesc din suflet pentru frumoasa urare! Am îmbrățișat-o azi pe Alexandra din partea tuturor! M-a emoționat mult întâlnirea cu ea... Îmi doresc mult ca Alexandra să se facă bine!

Sara spunea...

@ Albastru,
mulțumesc pentru vizită și pentru aprecieri! :)

Unknown spunea...

Buna seara,
Ma iertati ca va deranjez dar vin cu rugamintea la d-voastra sa sustineti proiectul pe care l-am inceput "Sa fim oameni..."( http://safimoameni.blogspot.com/) .Doresc sa puneti un banner pe blogul d-voastra.
Va multumesc pentru intelegere!
Impreuna putem schimba vieti
Astept raspunsul d-voastra la pagina de e-mail placintavlad@yahoo.com
si noi o sustinem pe alexandra

copilarim spunea...

Buna Sara! Ce mai faci? Sa ai bafta multa la teze :D Mai este putin si vine Craciunul si vacanta!!!
Ii doresc multa multa putere, credinta si sanatate micutei Alexandra!! Sa creada si sa lupte in continuare!! Mi-as dori sa pot face minuni si sa nu mai existe suferinta in lume...
Voiam sa iti scriu pe mail, dar nu-l stiu, asa ca... daca simti nevoia (si ai timp) si vrei sa creezi un obiect de decor pentru Craciun, as fi mai mult decat fericita daca ai participa si tu si surioara ta si oricine doreste la provocarea/concurs de a impodobi bradutul virtual de pe blog:)!
Te imbratisez cu drag si sa stii ca mi-e dor de articolele tale frumoase:)!!
Rux

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...