duminică, 22 aprilie 2012

Astăzi, pentru Pământ...

                                                                                Sursă foto
               Astăzi, 22 aprilie, este Ziua Pământului - pământ obosit de atâta indiferență și nepăsare a oamenilor...
               Dacă noi toți ne-am gândi mai mult și la cei ce urmează după noi, dacă am avea mai multă grijă și am proteja darurile Pământului, cu siguranță, ar fi ALTFEL...


Cântecul Pământului

Pământule rodnic, pământule sfânt,
tu care mi-eşti leagăn, cămin şi mormânt,
ridică spre focul aceleaşi stele credinţele tale,
credinţele mele. 
Evlavie ţie, pământule bun!
în sânul tău doarme trecutul străbun păstrând,
pietre scumpe din vremile-acele,
comorile tale, comorile mele. 
Când gemi sub copite de cal frământat,
de graniţi duşmane adânc sfâşiat,
se sbat în furtuna mâniilor grele
durerile tale, durerile mele. 
Învolbură-n mine viteze puteri!
iar când voiu fi vrednic țărână să-mi ceri,
pe groapa-mi uitată să creşti viorele:
iubirile tale, iubirile mele. 
Din clocotul inimii stinse să-mi faci
umbroasele coroane de falcini copaci,-
Prin mândrele vârfuri să urci către stele
nădejdile tale, nădejdile mele.
Nichifor Crainic
 
"Un Pământ curat, o viață sănătoasă! " 

5 gânduri...:

copilarim spunea...

La multi ani casutei noastre dragi! fie sa o iubim mai multi, sa avem grija de ea:)

CARMEN spunea...

nimic nu este mai minunat decât natura Planetei Albastre! La multi ani Pamântului! Felicitari, Sara draga, pentru initiativa de sensibilizare a cititorilor - blogului tau, în vederea protejarii mediului înconjurator!
Fiecare gând bun, conteaza!

Sara spunea...

@ copilărim,

așa să fie! Mulțumesc! :)

Sara spunea...

Doamna Carmen,

aveți dreptate! Mulțumesc mult! :)

vienela spunea...

Sara, esti mereu cu un pas inaintea adultilor si pentru asta te felicit! Poate cu ajutorul celor ca tine viata Pamantului va fi mai buna...

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...