luni, 23 aprilie 2012

Carte frumoasă...

         23 Aprilie - Ziua Internațională a Cărților


 „Carte frumoasă, cinste cui te-a scris.
Încet gândită, gingaş cumpănită;
Eşti ca o floare anume înflorită
Mâinilor mele care te-au deschis.

Eşti ca vioara, singură, ce cântă
Iubirea toată pe un fir de păr,
Şi paginile tale, adevăr,
S-au tipărit cu litera cea sfântă ” 
(Tudor Arghezi, Ex libris )

„Fiecare carte pare că închide în ea un suflet. Şi, cum o atingi cu ochii şi cu mintea, sufletul ţi se deschide ca un prieten bun.” - Maxim Gorki

“Cartea este asemenea unei grădini pe care o poți purta
 într-un buzunar.” - Proverb chinezesc

“O casă fără cărți este aidoma unei camere fără ferestre.” 
 Heinrich Mann

 “Acestea nu sunt doar cărți, adică bucăți de hârtie moartă , 
ci minți vii așezate pe rafturi.”- Gilbert Highet


VĂ  DORESC  O  SĂPTĂMÂNĂ  ÎN  CARE  
SĂ  AVEȚI  TIMP  SĂ  CITIȚI!...

6 gânduri...:

copilarim spunea...

la multi ani cartilor:D - ce bine ca va avem!!

ah, sa nu uit - draga mea Sara, am si eu o carte calatoare pe blog, daca iti face cu ochiul da-mi de vesete sa te trec pe lista:D. facem cumva si ajunge la tine cand ai timp de ea, mai prin vacanta asa.

cu drag
rux

corina spunea...

Sara frumos ai scris! :)

angi spunea...

Cartile citite ne fac cu fiecare cuvant mai bogati.

Nicol spunea...

Frumoasa postarea ta !
O saptamana frumoasa !

gabriella spunea...

Ador aceste versuri"Carte frumoasă, cinste cui te-a scris.
Încet gândită, gingaş cumpănită;
Eşti ca o floare anume înflorită
Mâinilor mele care te-au deschis. " Sa ai o seara frumoasa Sara.

CARMEN spunea...

sa nu-ti parasesti niciodata cartile! sunt cei mai buni prieteni!
Frumoasa postare Sara draga! îmbratisari :)

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...