miercuri, 7 noiembrie 2012

Miercurea fără cuvinte - 32


"Cad frunzele...
Dar este Unul care ține-n mână
căderea asta, nesfârșit de blând..."
Rainer Maria Rilke

Postare înscrisă la rubrica Miercurea fără cuvinte  
pe blogul doamnei Carmen.

VĂ  DORESC  O  ZI  FRUMOASĂ  
CU  TOAMNA  LA  BRAȚ! 

20 gânduri...:

Alex spunea...

Ce poze frumoase! O incantare sa asculti in liniste padurea....fosnetul frunzelor...
Iti doresc o zi minunata, draga Sara! Si micita mea Sara iti transmite cu drag un pupicel! :-)

copilarim spunea...

Ai ascultat cantecul frunzelor?:)

Anonim spunea...

Ai avut parte de o plimbare frumoasă.
Să ai o seară liniştită.

Mirela spunea...

E o pădure desprinsă din basme, nu-i așa?! Și tu îi asculți inima bătând în frunzele ruginii...Frumoase fotografii!
O seară plăcută, Sara dragă! :)

Unknown spunea...

te-ai plimbt cu toamna la brat si ai imortalizat cele mai frumoase spre a ni le darui noua, prietenilor tai de la MfC... frumoase gândurile tale Sara draga! pupici

adriana spunea...

Frumoase fotografii ne-ai aratat draga Sara si sa stii ca o sa imprumut una pentru galeria toamnei

in ce padure sunt facute?

Anonim spunea...

Chiar ai ascultat cum cad frunzele.....
foarte frumoasa poezioara! pup draga mea!

Armonia spunea...

e prima data cand vad copacii albastri :) e minunat! Multumesc, Sara! Te imbratisez, iti doresc si eu o seara frumoasa si blanda! >:D<

Dani P. spunea...

Ce bine-i sa stai intins pe patura aramie ... privind la cer si la padure ... Foarte frumoase pozele !

Anonim spunea...

buna,Sara!
superbe fotografii ai!
Alina.

Unknown spunea...

atâta linişte şi frumos...
o seară minunată, Sara!

IULISA spunea...

O potrivire deplina între imagini si cuvinte!
Superbe pozele!
O seara minunata iti doresc!

Alina spunea...

Superbe poze! Si Rainer Maria Rilke? Inspirata alegere! Happy WW!

pandhora spunea...

a doua fotografie e preferata mea...e superba!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Sunt minunate pozele,scumpo!
Să ai o zi frumoasă ca tine!
Te pupic!

Zina spunea...

O minunată îmbinare între versuri și fotografii. Felicitări, dragă Sara !

Unknown spunea...

Ca de poveste fotografiile tale, draga Sara! Pline de culori minunate si adevarate compozitii. Nu exagerez.
O zi plina de frumusete iti doresc!
P.S.- Te-am asteptat sa citesti povestea parfumata. Sambata aceasta am scris chiar o poveste, frumoasa cred eu :) Mi-ar fi placut parerea ta.

Melly spunea...

Superbe fotografii Sara!
Seara placuta!

Sara spunea...

Mă bucur că v-a plăcut plimbarea mea prin pădure cu Toamna la braț...
Vă mulțumesc pentru cuvintele frumoase!
Vă doresc un weekend de poveste! :)

Anonim spunea...

Superbe poze!
Peisajele sunt magnifice!!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...