miercuri, 28 noiembrie 2012

Miercurea fără cuvinte - 33


                Mai multe despre MIERCUREA FĂRĂ CUVINTE, 
 puteți afla de la doamna Carmen.

VĂ  DORESC  TUTUROR  O  SEARĂ  PLINĂ  DE... COPILĂRIE!

13 gânduri...:

Unknown spunea...

Ar fi minunat sa traim mereu senini, ca in copilarie...:)
Ar fi, dar nu prea se poate. Interactionam cu restul lumii...
O seara de miercuri placuta, draga Sara!

adriana spunea...

Buna seara, Sara! Copilaria este cel mai frumos timp. Bucura-te de acesta cat mai multa vreme.

pandhora spunea...

fara cuvinte dar cu frumoase cuvinte :)
o seara frumoasa Sara iti doresc cu tot dragul! :)

Tury spunea...

Splendidă postare, Sara! O seară minunată și felicitări pentru frumosu-ți scris!

Unknown spunea...

vise, copilarie, bucurie, veselie, lumina... Suflet de copil frumos!
happy WW! :)

Zina spunea...

Copilăria nu se termină niciodată, dacă ne păstrăm sufletul curat de copil.
Să ai zile frumoase, Sara !

copilarim spunea...

Chiar imi era dor sa te citesc:)! Seara plina de copilarie iti doresc si eu draga mea:D!!

Unknown spunea...

Mulţumesc Sara pentru urare.
Să ai parte de o noapte liniştită.

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună Sara!
Frumoasă postare draga mea!
Îți doresc să ai o copilărie
cât mai fericită,scumpo!
Te pupic.

angi spunea...

Pupici pentru un copil plin de copilarie,vise,frumusete si ochi senini!

Sorin I. spunea...

Sublime si incantatoare imagini!
Sa-ti fie seara bucurie!

Alex spunea...

Ce poze frumoase! Tare bine le-ai potrivit pentru această ocazie. Ursuleţul tă îmi aminteşte de unul aproape la fel, pe care l-am păstrat în amintirea anilor frumoşi ai copilăriei. Acum se joacă mica mea Sara cu el!
Numai bine, copil drag! Să-ţi fie copilăria senină şi fără de sfârşit, cu bucurii nenumărate în tot ceea ce faci!
Şi...un pupic de la micuţa Sara! :-)

Mirela spunea...

E minunat sufletul de copil, e vitală visarea! Ai un ursuleț care deja mi-e drag. O zi frumoasă și veselă, dragă Sara! :)

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...