sâmbătă, 13 august 2011

5 dorințe...


   
       Am primit de la Rux o leapșă drăguță. Trebuie să scriu 5 dorințe...Ce mi-aș putea dori ?...

1.  Sănătate - mie și familiei mele…
2.  Răbdare și înțelegere în tot ce-mi va oferi viața…
3.  Timp și înțelepciune pentru a-l folosi într-un mod util…
4.  Să am întotdeauna prieteni și oameni buni în preajmă…
5.  Să călătoresc în cât mai multe țări ( Australia, America, Japonia, China, etc.)…

    Mulțumesc, dragă Rux ! :)

     

  

20 gânduri...:

copilarim spunea...

Cu placere !! Ai niste dorinte minunate!! Cu siguranta se vor indeplini:)

Aira spunea...

Felicitari pentru blog.
Esti foarte talentata si citind acum dorintele pe care ti le-ai pus parca nu imi vine sa cred ca sunt ale unui copil de 11 ani.
Succes in continuare :)

DOAR NOI spunea...

ce matura esti...ce dorinte serioase ai. Mi+e rusine.... eu sunt mai copil decat tine.

sanatate si putere sa le implinesti draga mea frumoasa!

Sara spunea...

Mulțumesc, Rux! Sper să mi se îndeplinească... :)

Sara spunea...

Mulțumesc pentru vizită, dragă Aira și pentru cuvintele frumoase! Păi... am tot ce-mi trebuie... deocamdată astea sunt dorințele mele. SUCCES și ție! :)

Sara spunea...

Mulțumesc, @ DoarEu ! E bine să fii mereu copil. Și eu îmi doresc asta! Pupici și îmbrățișări! :)

C.L.M. spunea...

Ce frumos, iti doresc sa ti se indeplineasca toate visele! Te pup

Sara spunea...

Mulțumeeesc! Weekend plăcut! :)

Solidaster spunea...

Sunt dorinte frumoase,si stiu ca ti se vor implini.Pastreaza-te asa curata la suflet.Pune si Portugalia pe lista,ai ce vedea.Numai bine si succes.:))

Sara spunea...

Mulțumesc! Pun și Portugalia pe lista dorințelor... Cred că e o țară frumoasă. :) Weekend plin de magie! :)

Unknown spunea...

Si eu as vrea foarte mult sa calatoresc in Japonia. E visul meu sa ajung acolo.

Sara spunea...

@ Nymphetamine :
Sper ca visul tău să devină realitate... cât mai curând posibil! :)

Miriam spunea...

Dorințe faine, little sis! :)

gabriella spunea...

Ti-am citit dorintele si sper din tot sufletul sa parte de tot binele din lume.Mi-a placut ca ai inceput cu prima dorinta despre sanatate...daca o ai pe asta celelalte vin de la sine.

Sara spunea...

Thanks, sis! :)

Sara spunea...

Mulțumesc, doamna Gabriela! Da, sănătatea e cea mai importantă. Dumneavoastră înțelegeți cel mai bine... Prea multă boală văd în jur! :( Nu-mi place! :(

Vera spunea...

Frumos ar fi ca dorintele acestea sa nu se schimbe in timp deoarece sunt nespus de splendide

Sara spunea...

Mulțumesc pentru vizită! Sper și eu să nu se schimbe! :)

dagatha spunea...

Dragă Sara, am rămas rpofund impresionată! Dacă măcar jumătate din copiii noștri ar avea înțelepciunea ta, dorințele tale și inocența ta împletită cu o înțelepciune „cuminte”, nu am mai vorbi despre apocalipse.
Bravo din toată inima.
:-)

Sara spunea...

@ dagatha,

Mulțumesc din suflet pentru aprecieri și pentru vizită! O seară liniștită! :)

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...