miercuri, 3 august 2011

Vară


"Pământu-ntreg e numai lan de grâu
şi cântec de lăcuste."

10 gânduri...:

Melissa spunea...

Ce dragut:x. Ma bucur ca esti printre cei care folosesc poze proprii:D

Sara spunea...

Mulțumesc, dragă Melissa! Nu întotdeauna sunt pozele mele. Acum, în vacanță, am timp să pozez mai mult. :)

gabriella spunea...

Sigur ca-mi place...tot ce postezi tu este superb.Ma bucur pentru tine ca ai avut parte de o vacanta frumoasa...si inca nu sa terminat.

Sara spunea...

Mulțumesc, doamna Gabriella! Da... mă bucur de fiecare zi Îmbrățișări magice! :*

copilarim spunea...

Ce poza frumoasa!! Sunteti ca un mac si o cicoare in lanul de grau:)

Sara spunea...

Mulțumesc mult! Frumoasă comparație... :*

Zina spunea...

Felicitări, mică minune ! Mă bucur mult că ai apărut, că m-ai vizitat, că ţi-am întors vizita. Succes mai departe, voi reveni !
Te invit şi pe blogul "Lecturi povestite pe scurt" http://lecturirecenzate.ro/

Sara spunea...

Mulțumesc pentru vizită, doamna Zina! Am citit lucruri foarte interesante pe blogul dumneavoastră! :)

denisia spunea...

Am trecut sa te imbratisez.

Sara spunea...

Mulțumesc, dragă Denisia! Îmbrățișări și gânduri bune! :*

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...