sâmbătă, 6 august 2011

Remember

        Dacă nu aș fi citit ieri pe blogul Noua abordare a lecturii că astăzi, 6 august, se împlinesc 66 de ani de când o bombă atomică a distrus orașul Hiroshima și mai apoi, pe 9 august 1945 și orașul Nagasaki, nu aș fi știut, deși... am mai auzit câte ceva despre Hiroshima. Am căutat și am citit  mai multe informații  despre Hiroshima și Nagasaki - groaznice...  Prea mulți morți, răniți, dispăruți, oameni rămași cu boli din cauza radiațiilor, copii născuți cu diverse malformații... Prea multe lacrimi, prea multă suferință pentru poporul japonez...

10 gânduri...:

copilarim spunea...

Cand eram putin mai mare decat tine am auzit prima data piesa asta... http://www.trilulilu.ro/Acelashi/d999c965efc1c7
Se numeste chiar Hiroshima si este cantata de Sandra! E o piesa frumoasa, sa o asculti.

Eu ii admir foarte mult pe japonezi..:) Sunt un popor de la care avem de invatat! Numai daca ne gandim la disciplina si bun simt:)
Te pup si iti doresc un weekend frumos.
Rux

Sara spunea...

Mulțumesc! :) Tocmai am văzut videoclipul. Trist... :( Un weekend plăcut și ție, dragă Rux! :*

Zinaida Strinu spunea...

Frumos si trist, dar japonezii pot fi un exemplu de dragoste pentru tara lor...

Sara spunea...

Da, așa este. Mulțumesc pentru informațiile de pe blogul dumneavoastră! :*

iri spunea...

te asteapta un blog despre carti la mine pe blog. sper sa iti placa :*

```*Wo [-] In*``` spunea...

e bine sa ne aducem aminte din cand in cand:)...daca nu scriai tu nici eu nu stiam ca azi s-a intamplat:)

sa ai o zi frumoasa

Sara spunea...

@ Iri ,
Mulțumesc pentru leapșă! Mă voi strădui să o completez..

Sara spunea...

@ *Wo [-]In* ,
Mulțumesc pentru vizită! Și eu am citit în altă parte. O zi plăcută! :)

corina spunea...

Din tot ceea ce se petrece in lume fie bune fie rele avem de meditat, de invatat!:)
iti doresc o zi minunata!

Sara spunea...

Doamna Corina, aveți dreptate. O zi frumoasă și dumneavoastră! Pupici fetelor! :)

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...