sâmbătă, 20 august 2011

Cred...

12 gânduri...:

adelinaxc spunea...

Drăguţă melodia :)

gabriella spunea...

Superb videoclip si foarte optimist.Sara te rog sa ma crezi ca atunci cand deschid calculatorul ...la tine ma opresc. Inchei asa cum imi spui tu-imbratisari magice-ador aceste cuvinte din partea ta.

C.L.M. spunea...

Ce frumoasa e melodia. M-a atins la corazon. :D Te pup stimata domnisoara. O zi frumoasa sa ai.

Sara spunea...

@ adelici,

și mie mi-a plăcut mult! :) O seară frumoasă! :)

Sara spunea...

Doamna Gabriella,

și eu vă citesc gândurile cu drag și admirație! Pupici și îmbrățișări magice!:) O duminică de vis! :)

Sara spunea...

@ C.L.M.,

și mie mi-a atins inima! O duminică frumoasă îți doresc! :)

Ana-Maria spunea...

Frumos:XMi-a placut mult mesajul cantecului...
O sa te urmaresc!
Daca ai timp imi poti face o vizita, blogul meu te va astepta cu postarile deschise:):X

pandhora spunea...

calda melodie :)

Sara spunea...

@ Aimee,

și mie mi-a plăcut mult mesajul cântecului. Mulțumesc pentru vizită! Te vizitez și eu curând! :)

Sara spunea...

@ pandhora,

și mie îmi place mult cântecul. Mulțumesc pentru vizită! O săptămână frumoasă vă doresc! :)

Solidaster spunea...

Buna Sara.Iti las aici site-ul pentru fotografii.http://www.photoforum.ru/photo/633848/index.en.html

Iei adresa de aici mergi pe Google,si pui adresa in partea de sus.Dai Enter,si intri in site.In partea de sus stanga vei gasi new photos.dai click si iti apar toate.Apoi le pastrezi intr-o pasta.Daca nu reusesti scriemi pe adresa mea de hotmail,din vizualizati profilul.Ok?Numai bine

Sara spunea...

@ Solidaster,
mulțumesc pentru link! Sunt foarte frumoase!:)

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...