joi, 18 august 2011

Fir de iarbă


       Ador vara…  Îmi place să mă tăvălesc prin iarbă, să simt miros de verde crud.
       Mereu mi-a plăcut să observ micile detalii din natură. Astăzi am admirat un firicel plăpând de iarbă. Ce multe lucruri am în comun cu firul de iarbă!... Ca și firul de iarbă, mă zbat și eu spre un strop de lumină și căldură, mă bucur de mângâierea și înviorarea ce mi-o dăruie bobul de rouă, îmi înalț capul timid spre cer, spre înalt, spre Lumină, spre Viață…  Furtuna nu mă sperie, nu mă doboară … Mă unduiesc în bătaia vântului, dar mă ridic din nou...
       În liniștea dulce a serii ascult cântecul duios al greierilor-oaspeți…   
       Îmi place verdele, am speranță!

19 gânduri...:

Melissa spunea...

Si mie imi place iarba dar prefer primavara, e mai racoare si miroase peste tot a flori:D ca sa nu mai zic de ploile de primavaraaa 8->

Sara spunea...

Într-adevăr..e grozav primăvara, după o iarnă lungă... :)

gabriella spunea...

Eu iubesc vara ,chiar daca este caldura nu ma deranjeaza.Firul de iarba inseamna viata.

Sara spunea...

Și eu ! :) Da, e viață, e speranță! :)

Moisa Sebastian spunea...

Ai uitat de ziua lui George Enescu.

Sara spunea...

Nu am uitat, Sebi! Am scris altă dată despre el. :)

Dianette spunea...

Oamenii sunt asemenea unui fir de iarba.Frumoasa comparatia:)

CARMEN spunea...

emotionante rânduri! îmi permiti sa introduc linkul spre "Povesti între bloggeri" a carei tema de joi a fost "Parfum uitat, de verde crud..."? as vrea sa te citeasca si altii, meriti felicitari!

Sara spunea...

Ai dreptate, Dianette! Mulțumesc pentru vizită! Te vizitez și eu curând să văd noutățile!:)

CARMEN spunea...

emotionante rânduri! m-as bucura daca mi-ai permite sa înscriu postarea ta la rubrica "Povesti între nbloggeri" a carei tema saptamâna aceasta (cu termen joi) a fost "Parfum uitat, de verde crud..." :) meriti felicitari!

Sara spunea...

Mulțumesc, doamna Carmen! Sigur că puteți pune linkul. Nu prea știu eu bine să "bloggăresc", dar învăț! Acum cât mai e vacanță și am timp...:)

Mirela spunea...

Bine te-am gasit, Sara! Ai scris un poem pentru verde-viata-viu! Emotionant, interesant, original si plin de puritate. Voi posta linkul catre articolul tau la mine. Te invit sa citesti despre ce este vorba. Daca vrei si ai timp, esti invitata oamenilor mari la Povestea parfumata intre bloggeri. Si fiica mea, Enya, posteaza la mine, dar numai picturi, desene si poze, e un mare talent! O seara minunata! :)
Aici:
http://mirelapete.dexign.ro/2011/08/poveste-parfumata-parfum-uitat-de-verde-crud/
P.S. CARMEN m-a trimis aici si ii multumesc!

Sara spunea...

Mulțumesc mult, doamna Mirela! Voi încerca să fiu la înălțime... am emoții. Felicitări fetiței dumneavoastră atât de talentate! Mi-au plăcut mult picturile ce le-am văzut pe blogul dumneavoastră! SUCCES în continuare! :)
Un weekend de vis vă doresc!
Mulțumesc și doamnei Carmen! :)

Liliana spunea...

Esti un copil plin de talent si sensibilitate... Parintii tai cred ca sunt foarte mandri de tine. Au si de ce. :)Fie ca stropul de lumina si caldura sa te insoteasca mereu, sa nu te sperii de furtuni, ele trec si apare din nou soarele.
Cer senin si zile placute de vacanta in continuare!:)

Sara spunea...

@ LOLITA,

mulțumesc mult pentru frumoasele cuvinte, sfaturi și urări. :) Și dumneavoastră... toate bune! Weekend plăcut! :)

Lillee spunea...

Si eu ador vara, e anotimpul meu preferat.
Apreciez ceea ce faci tu aici. :)

elena marin-alexe spunea...

Imi place cum iti aduni gandurile in pagina.Este un har si e bine sa continui sa scrii si sa lasi urme de lumina pe unde pasesti...
Felicitari!

Sara spunea...

@ Lillee,
mulțumesc! Vă mai aștept cu mult drag!:)

Sara spunea...

@ Doamna Elena,
vă mulțumesc! Îmi place mult să îmi aștern gândurile... Vă doresc o seară frumoasă!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...