duminică, 10 iulie 2011

Binecuvântări


          "Într-o zi, un om a murmurat: "Doamne, vorbește-mi!''.  Un copac și-a fremătat frunzele... dar el nu a auzit. Apoi a întrebat  mai tare: "Doamne, de ce nu-mi vorbești?".  Un tunet a zguduit atunci cerul, dar el, din nou, nu a auzit... Omul a privit în jurul său și a spus: "Doamne, lasă-mă să Te văd!". O stea a luminat curând cerul, dar el nu a observat... Atunci a început să strige: "Doamne, fă o minune!". În clipa aceea s-a născut un copil, dar el nu a știut...
          Disperat, omul strigă mai tare: "Atinge-mă, Doamne, și arată-mi că ești lângă mine!" Acestea fiind spuse, Dumnezeu a coborât și l-a atins, dar acesta a alungat fluturele care zbura lângă el și și-a continuat drumul...
         Ai grijă să nu pierzi o binecuvântare doar pentru că nu îți apare în felul în care tu te aștepți să se manifeste!"        
          (Sursa - www.utilecopii.ro)

         Vă doresc binecuvântări la tot pasul!


8 gânduri...:

denisia spunea...

vacanta frumoasa si o imbratisare alaturi de multe binecuvantari!

Sara spunea...

Mulțumesc, dragă Denisia! Sper că ești bine... Te îmbrățișez și eu drag! :*

Solidaster spunea...

Frumoase ganduri.Si este adevarat,uneori cerem lucruri de la Dumnezeu,si apoi nu vedem raspunsul Lui.Ai un suflet frumos,si sper sa ramai asa.Numai bine iti doresc.

gabriella spunea...

Cat de mult imi place cum scri...esti o fata minunata si sensibila.Bravo.

Sara spunea...

Mulțumesc pentru vizită și încurajări! Îmbrățișări magice! :*

darul din inima noastra spunea...

La multi ani, draga Sara! Am vazut in calendar ca astazi este praznuita si Cuvioasa Sara. Stiai?

Sara spunea...

Mulțumesc, doamna Adriana! Nu știam... Vă îmbrățișez cu drag!

Moisa Sebastian spunea...

Frumoasa poveste,sara!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...