vineri, 29 iulie 2011

Vacanță Gardaland - Italia

  Primele zile ne-am aventurat în parcul de distracții Gardaland unde am avut parte de adrenalină la maxim. Am fost prezentă pretutindeni unde înălțimea și vârsta mi-au permis: Raptor, Magic Mountain, Jungle Rapids, Mammut, Magic House, Colorado Boat, Fuga da Atlantide, Top Spin, Flying Island, Ortobruco Tour, etc.

      Ca să evităm cozile nesfârșite de la fiecare atracție  cu timpuri de așteptare de 40 - 50 minute, tatăl meu ne-a cumpărat carduri Express și am reușit astfel să cuprindem foarte multe în zilele petrecute acolo... A fost grozav!


Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Free picture slideshow personalized with Smilebox


     După ce apăsați "Play" , apăsați și chenarul din stânga jos ( full screen) pentru a viziona pe tot ecranul :)
    Revin cu postări și din celelalte locuri vizitate!

6 gânduri...:

Copilul cu ochi caprui spunea...

ce bucurie e! am un zambet mare mare mare:D: :-) yuhuu!
multumesc! ca impartasesti cu noi! :-D

Copilul cu ochi caprui spunea...

oai, si copacul acela minunat, :-) abia astept sa mai merg si eu acolo!!! super super!

Copilul cu ochi caprui spunea...

si toate toate toate! :-)

Sara spunea...

Mă bucur că ți-am adus zâmbetul pe buze... Îți doresc să mergi cât mai curând din nou la Gardaland! Au apărut noutăți... și eu am mai fost acum 5 ani, dar eram prea mică și nu am avut parte de toate atracțiile :)

copilarim spunea...

Foarte interesant parcul:D! Eu am fost in Prater (Viena) si acum pot spune ca am calatorit virtual si la Gardaland!!

Sara spunea...

Toate parcurile de distracții sunt frumoase și merită vizitate! :D

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...