duminică, 31 iulie 2011

Vacanță - Safari Park - Aquarium

        În una din zile am vizitat și Parcul Natura Viva cu un superb parc zoologic cu specii rare de animale și un parc safari. Am avut ocazia să ne "plimbăm" ( cu mașina, bineînțeles! ) printre animalele sălbatice și să le privim de aproape. Parcurile sunt foarte frumos amenajate. Merită vizitate!...


Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
This photo slideshow created with Smilebox


          În altă zi am vizitat și Sea Life Aquarium din incinta parcului Gardaland. Peste 3000 de specii rare, variate de pești într-un spațiu foarte frumos amenajat cu tuneluri acvatice. Super! :) Nu am putut fotografia foarte mult deoarece era interzisă folosirea blitzului. :(

Click to play this Smilebox slideshow
Create your own slideshow - Powered by Smilebox
Make your own free slideshow design

6 gânduri...:

aventoro spunea...

frumoase impresiile

copilarim spunea...

Eu am inceput cu vizita virtuala la acvariu. Mi-a placut extraordinar de mult:)! I-am vazut si pe fratii lui Nemo pe acolo.. Foarte frumos!!
Acvariul de la mare l-ai vazut? Cel de vis a vis de Cazino, in Constanta. Nu se compara evident ca spatiu si prezentare, dar este foarte dragut. In 2008 aveau o gramada de testoase de california.. (avem si noi doua:P)
Safari Park este iar o experienta de neuitat. Imi place foarte mult ca macar daca tot tin animalele in captivitate le creeaza conditii. As vrea sa se intample asa ceva si la noi.
Iti multumesc pesntru calatoria virtuala, a fost foarte frumos si reconfortant!!:)
Rux

Mariana spunea...

Mă bucur mult că ai avut parte de o excursie atât de minunată, draga mea! Ai meritat-o din plin!
Te îmbrăţişez, să te bucuri mai departe...vacanţa încă nu s-a terminat!

Sara spunea...

Mulțumesc pentru vizită, Sergiu! O zi plăcută! :)

Sara spunea...

Dragă Ruxi,
nu am văzut din păcate acvariul din Constanța. Și noi avem 2 țestoase. :) Și eu mi-aș dori să văd în grădinile noastre zoologice condiții mai bune pentru animale. :) O zi excelentă! :*

Sara spunea...

Doamna Mariana, mulțumesc! De meritat... merită mulți, dar nu au șansa. Eu le mulțumesc părinților pentru tot ce-mi oferă. :*

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...