vineri, 29 iulie 2011

M-am întors...

   
   M-am întors… obosită, dar fericită. A fost o vacanță de neuitat! Am vizitat în Italia Gardaland, Movieland Studios, Aquapark, Safari Park, Lago di Garda, Monte Baldo, apoi Chur și Zurich în Elveția, iar ultimele zile le-am petrecut în Viena.
   Am avut parte de vreme deosebit de frumoasă. Drumul a fost lung, obositor, dar gândul la ceea ce va urma ne-a ajutat să fim răbdători. Și, într-adevăr, s-a meritat!
   Voi reveni cu postări și poze din vacanță…

4 gânduri...:

gabriella spunea...

Bine ai revenit Sara...imi pare nespus de bine ca am primit mesaj de la tine.Ma bucur enorm pentru tine ca ai avut o vacanta super frumoasa...abia astept sa vad poze. Te imbratisez cu drag.

Copilul cu ochi caprui spunea...

sunt sigura ca ai avut o vacanta minunata, imi amintesc de mine cand am fost peima data la Gardaland :D hihi si la Zurich, odata ce ai pomenit de ele acum mi s-a facut dor, :-) , super vacanta ai avut sunt sigura! te imbratisez!

Sara spunea...

Mulțumesc! Imediat pun și fotografii... Vă îmbrățișez și eu drag!

Sara spunea...

@ Copilul cu ochi caprui :
Da... a fost super! Te înțeleg... și mie îmi va fi mereu dor de Gardaland și de toate locurile vizitate! Te îmbrățișez și eu drag! :)

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...