sâmbătă, 2 iulie 2011

Sper...

          Săptămâna aceasta am fost copleșită de amintiri triste, postările mele fiind la fel de triste… Nu am putut trece însă cu vederea ceea ce s-a întâmplat acum un an în micuțul nostru orășel, în acel iunie 2010…  Am întâlnit atunci foarte mulți copii ce au rămas fără case: Ioana, Laura, Rita, Liviu, Sebi, Florentina, Alexandru, Roxana, Georgiana, Ana Maria, Alberto, Diana, Cati, Marian, Costel, Iulian, Cosmin, Denisa, Alexandra, Andreea, Andrei, Irina, Patricia, Bianca, Emi, Denis, Valentin, Ana, Mihaela și mulți, mulți alții…
         
          Știu că destinul multora dintre ei s-a schimbat de atunci… Unii dintre ei nici acum nu au casă… Cu unii mă întâlnesc la Centrul de zi de la fundația pe care o conduce mama… Nu îi pot privi în ochi, nu le pot citi tristețea… SPER însă că într-o zi va fi SOARE, ZÂMBET și CULOARE și în viața lor!... MERITĂ!...

  

14 gânduri...:

pandhora spunea...

multumesc de vizita Sara...
e frumos sa vrei sa ii ajuti pe ceilalti...e minunat sa si reusesti...
inteleg ca deja mama ta o face...
fiecare om isi traieste viata pe care a primit-o si pe care o imbunatateste sau o strica...fiecare dupa puterile lui...
traieste-ti in primul rand viata ta...pentru fiecare lucru exista un timp...
copii trebuie sa fie veseli...sa se bucure mai mult decat sa se intristeze...
ai ochi minunat de frumosi...zambete mai mult si cu bucurie...
te imbratisez cu drag :)

Sara spunea...

Mulțumesc și eu pentru vizită și pentru cuvintele frumoase! Nu pot să nu mă întristez atunci când văd atâta nenorocire în jur... Mă bucur însă că pot ajuta... măcar puțin. Vă doresc o duminică frumoasă! Îmbrățisări magice! :)

arcadia spunea...

Dragă Sara cu ochi şi suflet frumos îţi doresc o săptămână pe măsura inimii tale mari! :*

Sara spunea...

Mulțumesc pentru vizită! O săptămână plină de voie bună, zâmbete și magie vă doresc și eu! :*

darul din inima noastra spunea...

Draga Sara, SA iti traiasca mamica si sa faceti mereu impreuna fapte ziditoare pentru suflet! La multi ani!

Anonim spunea...

Dragă Sara, eşti un copil minunat! Puţini copii de vârsta ta au talent la scris, şi tot puţini se preocupă de soarta celor mai nefericiţi decât ei!
Îţi doresc să ai o viaţă minunată, şi să poţi ajuta celor din jur, aşa cum vrei acum să o faci!

Mă bucur că te-am descoperit, am şi eu un băieţel de 11 ani, dar scrisul nu îl încântă foarte tare:)

Sara spunea...

Doamna Adriana, mulțumesc pentru urarea făcută mamei mele! Îi voi transmite eu.. Vă îmbrățișez cu drag! :*

Sara spunea...

Doamna Florina, mulțumesc pentru cuvintele frumoase! Ei, așa sunt băieții, au alte pasiuni... la fel de interesante! Vacanță plăcută îi doresc și lui! Vă îmbrățișez cu drag! :)

Marius Petrescu spunea...

Daca nu ma înșel...azi este ziua mamei tale. Îți doresc sa te bucuri de ambii părinți. LA MULȚI ANI !

Sara spunea...

Da... ați ghicit, astăzi e ziua mamei mele. Îi voi trasmite eu urarea dumneavoastră! VĂ MULȚUMESC!

andreiraduM spunea...

La multi ani cu sanatate, fericire si iubire!
Flori pentru mami tau

Sara spunea...

Mulțumesc mult pentru frumoasele urări și pentru flori! I-au pl[cut mamei mele... :)

Vivi spunea...

cata maturitate in vorbe, in modul de gandire, am ramas masca ! Sigur ai doar 11 anisori ? Esti geniala, dragam mea ! Nu mai fi trista, lumea e si mai nenorocita de atat, dar doar noi o facem din pacate cu mana noastra ! Din pacate insa, sunt persoane care cad la mijloc, cum ar fi copiii despre care vorbeai tu ! Copiii sunt niste ingeri, sunt nevinovati, si totusi platesc pentru greselile oamenilor mari.
Felicitari tie pentru personalitate in primul rand ! Esti un mic MARE om !

Sara spunea...

@ Vivi,

mulțumesc pentru vizită! Da, am 11 ani. Sunt tristă când văd copii de vârsta mea care suferă de foame, de sărăcie. Îi ajut cât pot și eu și familia mea...dar sunt prea mulți... și vorba ta, nu au nicio vină! O seară plăcută! :)

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...