luni, 17 ianuarie 2011

Bucuria de a dărui...


      Cu câteva zile în urmă, am aflat de pe blogul doamnei Adriana, povestea gemenilor Elena și Nicolae. Am simțit imediat dorința să îi ajut și eu… chiar mă gândeam la banii obținuți din vânzarea cărții mele "Suflet de creion"… Părinții mei au fost și ei impresionați de cazul lor, iar mama a sunat-o pe doamna Niculina, mama copiilor, pentru câteva detalii referitoare la bani…
      Am fost cu toții atât de impresionați când am aflat de nevoile mari ale familiei! Le voi trimite și un pachet prin poștă cu hăinuțe, papucei, jucării, dulciuri...
      Nu pot descrie bucuria ce am simțit-o în suflet că pot fi și eu de folos… De mică am fost învățată să dăruiesc celor în nevoie… Mama mi-a spus mereu:
     “Noi nu avem niciun merit că nu ne lipsește nimic, iar cei ce nu au, nu poartă nicio vină… așa a îngăduit Cel de Sus și oricând se poate schimba situația…”
      Astăzi a fost o zi împlinită pentru mine…
      Vă mulțumesc, doamnă Adriana!

6 gânduri...:

Iuliana spunea...

Felicitari, Sara! Esti un copil minunat! Felicitari si parintilor tai pentru felul in care te-au crescut!

Dumnezeu sa va aiba in paza Lui!

adriana spunea...

Multumesc Sara si tie si parintilora tai.

M-a sunat mama gemenilor si mi-a spus ca ati vorbit.

Sa va rasplateasca Dumnezeu!

Sara spunea...

Vă mulțumesc mult, doamna Iuliana, pentru cuvintele alese!

Sara spunea...

Doamna Adriana,
am trimis banii... M-am simțit tare fericită.
Vă mulțumesc că mi-ați dat ocazia să fiu și eu prietena gemenilor!

adriana spunea...

Eu va trimit in schimb imbratisari si multi pupici.

Anonim spunea...

Pentru Sara,a darui- face parte din viata ei.Intotdeauna a fost impresionata de necazul altora,intotdeauna s-a oferit sa ajute, Si-a dat de multe ori si banutii ei de buzunar.Eu o stiu de mica,admir frumusetea sufletului ei.Ma bucur ca si cei din afara orasului nostru o apreciaza pentru asta.
Si pentru tine,Sara,imi rade inima cand vad cat de frumos cresti!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...