joi, 20 ianuarie 2011

La Mulți Ani, doamna Adriana!

       Nu vă cunosc de multă vreme, dar sufletul meu este plin de admirație și respect pentru dumneavoastră, pentru tot ceea ce sunteți și faceți pentru atâția oameni aflați în suferință. Aveți un suflet frumos, sensibil, generos… Datorită dumneavoastră am avut și eu ocazia să simt în suflet încă o dată bucuria de a dărui.
      Să fiți sănătoasă și să rămâneți mereu frumoasă la chip și la suflet!
      LA  MULȚI  ANI, doamna Adriana !


2 gânduri...:

adriana spunea...

Ce surpriza!!! Multumesc! In timp ca ii ascultam pe baietii de la Directia 5 si suflam in lumanarile de pe tort, ma gandeam ce repede trece timpul. Parca ieri eram si eu de varsta ta!

Sara, o sa strang toate darurile primite ieri intr-o cutie pe care o voi deschide de fiecare data cand ma va coplesi tristetea.

Si stii ce dar m-as bucura sa imi faci?!... Sa nu mai pierzi timpul scriind doamna...spune-mi pur si simplu Adica...asa imi spun nepotii mei.

Pupici si imbratisari

Sara spunea...

Cu mult drag, doamna Adriana! Nu îmi permit însă să vă spun pe nume... Oricum, e o plăcere pentru mine să știu că mă considerați apropiată ca și nepoții dumneavoastră!...
Vă îmbrățișez cu drag,
Sara

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...