miercuri, 5 ianuarie 2011

Din nou la școală...


De obicei mă bucuram întotdeauna când începea școala. Dar astăzi..nu m-am bucurat deloc… A trebuit să mă trezesc mult prea devreme după ce cu greu am reușit să adorm astă noapte...(mi-am schimbat total programul de somn…)
A trebuit să înfrunt apoi gerul crunt până la școală…
M-am bucurat însă să îmi întâlnesc colegii, să o revăd pe doamna învățătoare…
Sper să mă obișnuiesc din nou cu programul.. pentru că urmează imediat concursurile și vreau să fiu învingătoare… (m-am cam obișnuit așa.. .nu știu nici eu dacă e bine sau rău că-mi doresc asta…).
Oricum… urați-mi succes !

4 gânduri...:

Anonim spunea...

Succes!

Sara spunea...

Mulțumesc mult! Am nevoie...

adriana spunea...

Doamne, ajuta! Sa inveti bine si sa iei note mari, dar sa inveti in primul rand pentru tine.

Sara spunea...

Multumesc pentru sfaturi, doamna Adriana!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...