sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Culorile unei zile

    Culorile vieții mele sunt :  ROȘU - iubire
                                          ALB    -  pace
                                          GALBEN -  modestie
                                          VERDE  - adevăr
                                          ORANGE -  fericire
                                          MOV  - libertatea de a gândi
                                          ALBASTRU  - calm
               Cu ele îmi pictez în fiecare zi curcubeul...Știu cum să mă joc și cum să le amestec pentru a avea o zi minunată...O zi frumoasă, plină de farmec...Sper ca și voi, dragii mei cititori, să reușiți să combinați culorile cu chibzuință și să vă colorați fiecare zi... (aveți grijă: prea mult albastru nu face bine..)

4 gânduri...:

aventoro spunea...

Hello,

La Multi Ani!

Si multumesc pentru zambaret.

Toate cele bune,
Sergiu

Sara spunea...

Este o onoare pentru mine sa stiu ca mi-ati citit randurile...si gandurile!

Moisa Sebastian spunea...

Blogul tau?Parerea mea?Este extraordinar blogul!m-ai uimit....am ramas fara uimire...cum zice si doamna...e frumos blogul!

Sara spunea...

Mulțumesc, dragă Sebi! De-abia aștept să postezi și tu ceva pe blogul tău!...

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...