sâmbătă, 15 ianuarie 2011

Jocul mulțumirii


Mi-am amintit zilele trecute de Pollyanna, sărmana fetiță de 11 ani din cartea „Secretul mulțumirii”. În ciuda faptului că a rămas orfană de ambii părinți și a ajuns în grija unei mătuși nu tocmai prietenoasă, Pollyanna reușea să-și păstreze optimismul jucând „jocul mulțumirii” pe care l-a învățat de la tatăl ei.
În orice lucru rău, ea găsea un motiv să fie mulțumită. De exemplu, când și-a rupt picioarele a spus :
“ Sunt mulțumită de toate, chiar și de faptul că mi-am pierdut întrebuințarea picioarelor pentru câtva timp, altfel niciodată n-aș fi realizat ce minunat este să ai picioare sănătoase.” Pollyanna a reușit să îi molipsească pe toți din jur cu „mulțumirea” din sufletul ei.
Ce bine ar fi dacă și noi am reuși să fim întotdeauna mulțumiți! Poate că am reuși să îi determinăm și pe cei din jurul nostru să aibă o atitudine pozitivă… Astfel vom trăi poate într-o lume mai bună….

4 gânduri...:

darry.anna spunea...

Draga Sara,
ai un blog absolut minunat! Ma bucur sa descopar ganduri curate de copil care mai citeste povesti. Cititul este unul din marile beneficii pe care le putem aduce capacitatii creierului nostru.

Ti-am descoperit blogul tau citind un comentariu al tau pe blogul Adrianei care este una din prietenele mele ,,virtuale,,.

Iti doresc lecturi cat mai frumoase, bafta la concursuri, si mai ales mult spor la scoala!

Cu drag,
Darry.anna

adriana spunea...

Iti doresc sa ia o saptamana plina de bucurii, draga Sara si sper sa intalnesc si alti prieteni pe blogul tau, pentru ca astazi le-am spus cateva cuvinte despre tine. Este frumos blogul tau si ar fi pacat sa nu fie cunoscut.

Sara spunea...

Doamna Darry.anna,
Vă mulțumesc pentru că mi-ați vizitat blogul. Mulțumesc pentru urări! Și dumneavoastră vă doresc să aveți spor în tot ce faceți!
Cu drag,
Sara

Sara spunea...

Dragă doamnă Adriana,
și d-voastră vă doresc o săptămână împlinită! Mi-ar place și mie să ne cunoaștem... A vorbit mama mea cu mama gemenilor și mâine vom expedia banii. Vă mulțumesc pentru tot ce faceți pentru cei în nevoie... așa am aflat și eu de ei..Sigur le voi trimite un pachet cu câteva cadouri...
Cu drag,

Sara

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...