vineri, 28 ianuarie 2011

Vacanță, în sfârșit...

       Vacanță… Odihnă… Somn… Relaxare… Zăpadă… Schi… Pauză… Joc… Repaus… Liniște…
       Chiar aveam nevoie de toate acestea după un semestru de învățare continuă…
       Tuturor colegilor, prietenilor… VACANȚĂ PLĂCUTĂ !

8 gânduri...:

adriana spunea...

Vacanta placuta!

Sara spunea...

Mulțumesc mult, doamna Adriana! Mă bucur mult de această scurtă vacanță...

darry.anna spunea...

Vacanta placuta!

corina spunea...

Sa ai o vacanta frumoasa!

Anonim spunea...

Sa te distrezi,sa schiezi si pentru mine,sa-mi aduci o raza de soare de la munte.Toate gandurile mele bune,pentru tine!Te pup!D.C.

Sara spunea...

Mulțumesc mult pentru urare, doamna Darry.anna! Vă doresc și eu un weekend plăcut!

Sara spunea...

Doamna Corina, vă mulțumesc pentru urare! Sper să avem zăpadă suficientă pentru schi...
O duminică frumoasă și dumneavoastră!

Sara spunea...

Doamna învățătoare, vă mulțumesc pentru urare! Mă voi gândi și la dumneavoastră! Întotdeauna, cu mult drag! Și dumneavoastră vă doresc odihnă plăcută!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...