joi, 8 septembrie 2011

Am fost la nuntă...

    Weekendul trecut am fost la nunta verișorului meu, Adrian, la Cluj. A fost o nuntă deosebit de frumoasă, organizată cu mult suflet! Mirii, Andra și Adrian au fost superbi! Le doresc să aibă o viață plină de împliniri și binecuvântări!


Photobucket

Photobucket


Photobucket

11 gânduri...:

minoki spunea...

Casa de piara vreisorilor tai! Foarte frumosi sunt! Si tortul a fost frumos si tu esti frumoasa in fotografie!

adriana spunea...

Felicitari pentru tanara familie! Cat despre tort: nota 10 cu floarea soarelui!!!

In vara aceasta am avut si eu in casa periodic aceste flori; am strans toate petalele lor uscate si le tin intr-o cupa de inghetata. La iarna imi vor incalzi gandurile.

Anonim spunea...

ma bucur ca te-ai si v-ati bucurat toti cei prezenti pentru inceputul lor pe acelasi drum. :) casa de piatra lor si tie mai ales de luni alt drum luminos si formator! toate cele bune! :)

Mirela spunea...

Ai fost in orasul meu! Frumos gestul de a le face urari, le urez si eu numai si numai bine!
Sara, uite povestea parfumata. Te invit sa scrii si tu, daca ai timp! :)
O zi frumoasa!

http://mirelapete.dexign.ro/2011/09/parfumul-primei-zile-de-scoala-poveste-parfumata/

lili3d spunea...

Le dorim casă de piatră.
Hai, acum îţi aminteşti de prima zi de şcoală?

elena marin-alexe spunea...

Parca ar fi nunta la regina toamei!
Ador floarea soarelui si crede-ma ca desi am o varsta...nu am vazut niciodata asa tort decorat cu floarea soarelui.
Sunt incantata draga Sara!
Si imi place poza cu "bunica" din postarea precednta.Felicitari sincere!
Te invit la plimbare!

Adelina spunea...

Tortul a fost..oau! Si imi place locul din ultima fotografie. O pajiste si padure. Hm, e asa linistitor si frumos:)

gabriella spunea...

Casa de piatra pentru verisorii tai...iar tu ai fost o superba domnisoara frumoasa.

Sara spunea...

@ Minoki,
mulțumesc pentru urări! Da, tortul a fost superb! Vă îmbrățișez cu drag!

@ Doamna Adriana,
frumos mod de a vă încălzi gândurile. Și mie îmi place floarea soarelui. Îmbrățișări magice!

@ a-z,
mulțumesc pentru urări! Sper să fie un an bun! O seară liniștită!

@ Doamna Mirela,
da, am fost la Cluj. Am avut timp doar pentru Grădina Botanică. Mulțumesc pentru invitația de a scrie! Am postat deja! O seară frumoasă!

@ lili3d,
mulțumesc! Da, îmi amintesc parfumul. Am postat deja! Numai bine vă doresc!

@ elena marin-alexe,
mulțumesc! Și mie mi-a plăcut tortul, îmi place mult floarea soarelui. Mulțumesc pentru invitația la plimbare! O seară cu multă odihnă!

@ Adelina,
da... locul a fost deosebit.. pe undeva pe lângă Cluj, în inima naturii. O seară cu liniște și odihnă!

@ Doamna Gabriella,
mulțumesc! Vă doresc numai bine! Îmbrățișări magice!

corina spunea...

Binecuvantare, bucurie si fericire noii familii!
Iar tu esti o adevarata domnisoara!:)

Sara spunea...

Vă mulțumesc mult, doamna Corina! O seară frumoasă!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...