marți, 6 septembrie 2011

Leapșă

    Îi sunt datoare doamnei Gabriela cu o leapșă pe care am completat-o, dar nu am reușit să o postez la timp. Scuze pentru întârziere, dar sunt plecată într-o mini-vacanță...

1. Luați cartea cea mai apropiată,deschideți la pagina 18 și scrieți aici rândul al 4-lea.
    “Trebuie să fie niscai bănișori.” – Elevul Dima dintr-a șaptea – Mihail
Drumeș
2. Fără să verificați, cât e ora?
   22:30
3. Verificați!
  22:27
4. Cum sunteți îmbrăcat/ă?
  Fustă
înflorată și tricou galben.
5. Înainte de a răspunde la acest chestionar pe ce vă uitați?
    Citeam "Povești parfumate între bloggeri"...
6. Ce zgomot auziți în afara calculatorului?
    Televizorul…
7. Când ați ieșit ultima dată și ce ați făcut cu ocazia respectivă?
      După-amiază la farmacie…Să cumpăr medicamente pentru mama.
8. Ce ai visat ieri noapte?
     Nimic…Sau cel puțin nu-mi amintesc…
9. Când ați râs ultima oară?
     Acum 2 ore.
10. Ce aveți pe pereții încăperii unde sunteți?
      Păiii…. Aplice, câteva prize…
 11. Dacă ați deveni milionar peste noapte,care ar fi primul lucru pe care l-ați cumpăra?
       Aș vrea să cumpăr fericirea…Dar,  păcat, nu se poate…Deci, trec la un mall întreg numai al     meu…Și eu, pe role…Să mă plimb peste tot și să mănânc orice vreau…Să mă îmbrac cum vreau…Ăsta da vis..:)
 12. Care este ultimul film pe care l-ați văzut?
       
Spot”
 13. Ați văzut ceva neobișnuit azi?
       DA…Cea mai MARE mărime de papuci pe care am văzut-o vreodată.
 14. Ce părere aveți de acest chestionar?
        E super…E amuzant…E special…

 15. Spuneți-ne ceva ce nu știm încă.
      Îmi place libertatea…
Include și dansul prin ploaie..
 16. Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi fetiță?
      Lena…Însă mă voi răzgândi sigur până atunci..
 17. Care ar fi prenumele copilului dumneavoastră dacă ar fi băiat?
       Cred că…Nu știu.La asta nu m-am gândit.
 18. V-ați gândit deja să locuiți în străinătate?
      Da…Wow..Ar fi așa multe atracții, locuri de vizitat…Însă mi-ar fi greu să mă despart de familie, prieteni, casă, oraș…
19. Dacă ați putea schimba ceva în lume,în afara de politică,ce ați schimba?
       Aș vrea ca toți oamenii sărmani să aibă o viață mai bună…
 20. Vă place să dansați?
     DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.
 21. George Bush?
       Un președinte bun la suflet, credincios și devotat țării sale.
 22. Care a fost ultima chestie pe care ai văzut-o la televizor?
       Acum câteva minute m-am uitat 5 minute la Buffy, spaima vampirilor-se uita sora mea- însă nu mi-a plăcut deloc.
J
 23. Care sunt cele 4 persoane care ar trebui să preia acest chestionar?                                                                                     
 Ar fi multe persoane dragi mie despre care aș vrea să aflu mai multe... Dau leapșa mai departe surorii mele - Miriam, și prietenelor mele virtuale -  Solidaster, Ruxi, Alle.   

1 gânduri...:

copilarim spunea...

Iti multumesc frumos Sara, voi completa cat de curand:)!
:D

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...