miercuri, 28 septembrie 2011

Miercurea fără cuvinte (5)

     Pentru că la Miercurea fără cuvinte a doamnei Carmen nu cu multă vreme în urmă a fost bunica Elena , astăzi e rândul bunicului Mihai. Sunt "bunicii" pe care i-am "adoptat"- (sunt aflați în grija fundației pe care o conduce mama și îngrijiți la ei acasă...). Nu mai au pe nimeni pe lângă ei... Se bucură mult când cineva le trece pragul...


"Cine nu are un bătrân, să și-l cumpere!"        
 
Vă doresc tuturor o zi de miercuri frumoasă
cu toamna la braț!

Dacă vă place de "bunicul" meu, vă rog să îl votați aici .
MULȚUMESC!

36 gânduri...:

adriana spunea...

Nu ai inscris inca fotografia la miercurea fara cuvinte?

Sara spunea...

Acu o înscriu... Am scris postarea de aseară și am setat să fie publicată azi dimineață la 7. Iar eu am dormit ceva mai mult.. sunt după-amiază la școală. O zi frumoasă!

Zina spunea...

Frumos lucru, Sara, sa va tina Dumnezeu sanatosi, ca ii ajutati pe cei sarmani ! Happy WW !

Sara spunea...

Mulțumim, doamna Zina! O zi de miercuri plină de culoare!

corina spunea...

Prin intermediul tau, am fost si eu in vizita la bunicul Mihai!L-am gasit cu zambetul pe fata desii traia in conditii mai vitrege....
Tare m-as bucura sa se fi intalnit cu Domnul in aceasta viata!

Mirela P. spunea...

Multă sănătate lor şi ţie, dragă Sara!
O zi de miercuri aşa cum o doreşti! :)

ganguritu spunea...

Laudabila si exemplara actiune. Bravos !

Sara spunea...

Doamna Corina,

așa e mereu, bunicul Mihai. Cu zâmbetul pe buze și ochii mereu în lacrimi... O zi senină de toamnă! :)

Sara spunea...

Doamna Mirela,

mulțumim pentru urare! Da.. voi avea o zi frumoasă la școală, desigur. O zi de toamnă cu mult soare vă doresc! Îmbrățișări magice! :)

Sara spunea...

@ ganguritu,

mulțumesc mult! O zi plăcută să aveți! :)

elena marin-alexe spunea...

"Cine nu are un bătrân, să și-l cumpere!" Această yicală o ştiu de la tatăl meu. Frumos este ce faci tu Sara dragă! Te felicit!

Sara spunea...

Doamna Elena,

mulțumesc mult! Vă doresc o zi cu multă culoare și parfum de toamnă! :)

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună scumpo!
Frumos gestul vostru,felicitări!
O zi frumoasă și mult succes
la școală!
Te pup și îmbrățișez cu mare drag!

Liliana spunea...

Felicitari pentru initiativa de a ajuta batranii! Sunt nenumarate cazuri nestiute si foarte triste, iar cand cineva le calca pragul casei e cea mai mare bucurie pentru ca batranetea are haine grele...
Pup fruntea ta de copil istet!

Anonim spunea...

seara frumoasa Sara :)

Sara spunea...

Doamna *ELENA*,

vă mulțumesc mult! Vă doresc o seară liniștită! :)

Sara spunea...

@ LOLITA,

mulțumesc! Într-adevăr sunt foarte mulți bătrâni uitați.
Vă doresc o seară frumoasă!

Sara spunea...

@ rokssana,

mulțumesc pentru vizită! O seară liniștită! :)

anastasia spunea...

Bravo , Sara.
Să-i iubeşti în veşnicie!
Te îmbrăţisez, cu tot dragul.

Unknown spunea...

Trist şi dureros când cei bătrâni nu mai au pe nimeni în preajma lor.

Max Peter spunea...

Împreună cu fundaţia, faceţi o faptă tare bună şi frumoasă... E teribil să ajungi la bătrâneţe şi să nu mai ai pe nimeni...

CARMEN spunea...

mi-ai ravasit gândurile si sentimentele cu postarea sceasta! frumos gest Sara!

Anonim spunea...

mijloc de saptamana frumos. si teme usoare, adica nu slabute, ci doar asa sa ti se para tie, cea care le rezolvi rand pe rand!
toate bune, Sara!

aventoro spunea...

foarte frumos gestul
felicitari

Sara spunea...

Thanks,Liviu ! :)

Sara spunea...

Asa am sa fac, Anastasia!

Sara spunea...

Multumesc, doamna Carmen!

Sara spunea...

Da, intr-adevar, avem teme usoare si putine (pentru a-z)

Sara spunea...

Multumesc mult, domnul Sergiu!

adriana spunea...

Un bătrân la el acasă
Stă și-așteptă-o nepoțică,
Ziua să-i înveselească.
Cu povețe o așteaptă,
De povești tolba e plină,
Doamne, ascultă-i rugăciunea
Și trimite-o pe mezină!

adriana spunea...

http://adriana-dardindar.blogspot.com/search/label/POST%20RESTANT

Sara spunea...

Doamna Adriana,

Ce talentată sunteți! Mulțumesc pentru frumoasa poezioară! :)

Vera spunea...

Numai sănătate și gânduri de bine domnului Mihai!

O seară frumoasă, dragă Sara!

Sara spunea...

@ abbilbal,

e adevărat... e foarte trist. O săptămână bună vă doresc!

Sara spunea...

@ Vera,

îi voi transmite. O seară liniștită și dumneavoastră! :)

adriana spunea...

Draga Sara, fotografiile voastre sunt vorbarete; eu doar ascult ce imi spun ele.

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...