luni, 12 septembrie 2011

Un nou început...


             Zi frumoasă de toamnă…  Emoțiile, nerăbdarea, bucuria revederii… toate m-au copleșit... După ce le-am făcut primirea boboceilor de clasa I, ne-am luat încă o dată rămas bun de la draga noastră doamnă care a devenit de astăzi doamna lor, a boboceilor.  Un amestec de sentimente m-a copleșit… tristețea despărțirii, bucuria unui nou început…
             Am făcut apoi cunoștință cu doamna dirigintă și cu câțiva noi colegi. Sunt foarte încântată de noua mea doamnă! Cu siguranță vor fi speciali cei 5 ani pe care îi vom parcurge împreună!
             După-amiază am primit orarul și manualele – din păcate arată mi-ze-ra-bil!... Lucrul acesta însă nu mă va împiedica să învăț foarte bine și să fiu la fel de silitoare.
            Nu voi mai avea la fel de mult timp la dispoziție pentru blog, dar voi scrie și îmi voi vizita prietenii virtuali ori de câte ori timpul îmi va permite…
           Vă doresc tuturor o toamnă colorată!

16 gânduri...:

Anonim spunea...

Succes în noul an şcolar, Sara!
Ţi-am înţeles emoţiile ... amestecate. Le-am trăit, la rându-mi, în bună parte, chiar dacă de pe altă poziţie... Timpul le va aşeza pe toate pe un făgaş de normalitate...
Numai gânduri de bine!

minoki spunea...

Sa ai un an scolar plin de bucurii si satisfactii, alaturi de colegi , de profesori si nu in ultimul rand, alaturi de parinti!

gabriella spunea...

Mult succes in noul an scolar.Nici nu stii cat ma bucur cand citesc blogul tau.

marada spunea...

Zile senine si un buchet de note bune sa ai in acest an scolar!

copilarim spunea...

bafta multa sa ai Sara!!

eu sunt inca in vacanta. la mine scoala incepe pe 15 - "incepe"(:D)

5 ani? iar au facut schimbari ?;).. nu mai conteaza. iti doresc sa ai in fiecare zi parte de lucruri inedite si placute:) si cand ai timp sa ne povestesti si noua, ca o faci tare frumos!!

:*

tetris spunea...

Succes la scoala! Si numai note de 10!

Anda spunea...

Mult succes, Sara! Ani frumosi iti doresc!

Sorin spunea...

Te salut Suflet Frumos !

Mult succes la şcoala , deşi nu mă îndoiesc că ai avea !

aventoro spunea...

Succes in noul an scolar si sa ai numai note bune.

Anonim spunea...

iti doresc sa ai parte de profesori de la care nu doar materia sa fie ceea ce inveti, ci si atribute ale binelui. sunt tot mai putini astfel de dascali, mai ales dupa epurarea ministrelului nestiutor de imn, agramat si ordonator doar!

Denisa spunea...

Sa ai succes, Sara!

corina spunea...

Sara iti doresc succes in tot ceeaceiti propui pentru noul an scolar!
Fii binecuvantata!

lili3d spunea...

Succes!

Sara spunea...

Vă mulțumesc din tot sufletul tuturor celor ce mi-ați trimis un gând bun și o urare de început de an școlar! Vă doresc o toamnă plină de culoare și parfum!

angi spunea...

Frumusetea unui suflet de copil consta in puterea de a trece destul de lin si frumos de la tristete la bucurie,de la trecut la viitor.
Sa ai parte de ani frumosi si rodnici pe noul tau drum!

Sara spunea...

@ angi,

mulțumesc mult pentru cuvintele frumoase! O zi frumoasă vă doresc!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...