vineri, 23 septembrie 2011

Parfumul sufletului meu


           Sufletul meu și-a deschis astăzi fereastra privind spre orizontul nemărginit al copilăriei. Soarele îl va încălzi și-l va dezmierda tandru cu razele-i călduțe... Lumina îl va călăuzi în drumu-i spre Lumină, iar căldura îl va ajuta să crească… Va trebui curând să învețe să zboare… Are însă nevoie de aripi ocrotitoare și pline de iubire…
Are nevoie de prieteni adevărați, prieteni de suflet… Îmi păstrez acolo comorile mele cele mai de preț. Și-i port de grijă, îl hrănesc cu emoțiile fiecărei clipe din viața mea...
E încă fragil… Vă rog, OAMENI MARI, purtați-vă cu grijă! 
Dacă-l răniți, surâsul meu va muri!
Parfum de inocență și copilărie se revarsă acum din sufletul meu…
Dăruiți-mi și voi, oameni mari, 
din noblețea sufletului vostru, miresme alese!
  
Au mai scris pe această temă:

26 gânduri...:

Anonim spunea...

pui de om! iata ce te invat eu pe tine, ca dascal iesit din sistemul nedreptatit de ministrelul cel freak si nepregatit (cum sa fii condus de unul care nu cunoaste, nu stie, nu poate?): fii isteata, pregateste-te cat poti de bine la scoala, citeste si documenteaza-te in plus fata de cerintele de la scoala, caci nu strica ci te ajuta pe viitor! si de greve, opriri de scoli, vacante cand te-astepti mai putin, dereglarea programului normal de scoala de catre guvern nu-ti incarca prea mult memoria!
scrie, imagineaza, concepe, dar mai mult write, iar nu type, ca vezi ca on lineul nu respecta niciun fel de minimun bun simt!
succes! :)

copilarim spunea...

Nu stiu daca ai avut timp, mai ales ca a inceput si scoala, dar am inceput de vreo 10 episoade un nou serial (vorba vine nou, pentru ca este vechi) - despre o fetita pe nume Anne. Sar peste detalii, ideea este ca personajul principal, Anne, este o fetita cu o imagine foarte bogata si de fiecare data cand revad un episod ca sa ii fac rezumatul ma gandesc la tine:)). (si la mine in copilarie:D. dar asta e partea a doua)
tare-mi place cand in reader imi apare cate un articol nou de-al tau Sara!
Te pup, sa ai un sfarsit de saptamana frumos!

Rux

Mirela spunea...

E frumos si inocent parfumul sufletului tau! Sa ai o zi minunata si sa treci peste ceea ce oamenii mari, dar cu suflet mic, ti-au facut. Multumesc pentru fiecare vizita facuta blogului meu.
Te invit si pe cel de-al doilea, Clipe de Cluj.
O zi minunata, copil curat! :)
http://mirelapete.dexign.ro/
http://www.clipedecluj.ro/

Liliana spunea...

Sensibil si pur textul tau, asa cum ne-ai obisnuit! Parfumul sufletului tau frumos nu putea fi decat de inocenta si copilarie... Felicitari si succes la scoala!
Am scris si eu ceva http://lolitamyinnerthoughts.blogspot.com/2011/09/parfumul-sufletului.html

Anonim spunea...

candoarea si inocenta sufletului tau de copil... :) placut parfum...

ai sa constati ca oamenii nu sunt intotdeauna cinstiti, ca viata e nedreapta de multe ori...dar toate astea ar trebui sa te pregateasca pentru viata si sa nu te descurajeze...vei fii mai puternica :)

Sara spunea...

@ a-z,

bun sfat: să scriu cu pixul în mână, nu cu tastele... Așa voi face! Un weekend plin de soare și senin! :)

Sara spunea...

@ copilarim,

nu am trecut de ceva vreme... Mulțumesc pentru înțelegere! Un weekend plin de miresmele alese ale toamnei! :)

Sara spunea...

Doamna Mirela,

mulțumesc pentru încurajări și pentru cuvintele de suflet ales! Vă doresc un weekend plin de miresmele alese ale sufletelor dragi dumneavoastră! :)

Sara spunea...

@ LOLITA,

mulțumesc mult! Am citit deja ce ați scris și mi-a plăcut... Un weekend înmiresmat vă doresc!

Sara spunea...

@ rokssana,

știam că va trebui să învăț toate aceste lucruri, dar mă așteptam să fie muuult mai târziu. Gânduri bune! :)

dictaurajustitiei spunea...

Sara, ești minunată. Abia acum am aflat că ești doar un copil. Un copil deosebit. Mă bucur că ești alături de noi.

lili3d spunea...

Parfumul copilăriei tale să fie ocrotit de oamenii mari din jurul tău!

Anonim spunea...

Sufletel, miroase a inocenta la tine aici! Ai grija sa ramai asa, da?

Sara spunea...

@ dictaturajustitiei,

și eu mă bucur că v-am descoperit, oameni mari su suflet mare! O seară înmiresmată! :)

Sara spunea...

@ lili3d,

mulțumesc! Așa să fie! O seară frumoasă!

Sara spunea...

@ lunapatrata,

mulțumesc pentru vizită! Mă voi strădui, promit!

gabriella spunea...

Cata sensibilitate exista in sufletul tau Sara...dupa ce am citit te rog sa ma crezi ca am lacrimat.Esti un copil dar cu o inima mare si plina de iubire ptr cei din jurul tau. Te imbratisez cu drag micuta mea prietena.

Sara spunea...

Doamna Gabriella,

mulțumesc pentru prietenie! Pupici și îmbrățișări magice! :)

elena marin-alexe spunea...

Un link pentru tine draga mea!
http://youtu.be/faKFcfytlxU
Cu mare drag, pentru o duminica de aur pe suflet.

Sara spunea...

@ elena marin-alexe,

Vă mulțumesc pentru dedicația frumoasă! O seară frumoasă! :)

Max Peter spunea...

Sara, sincer îţi spun că m-ai impresionat. Îţi doresc să rămâi întotdeauna cu mintea limpede, să poţi face deosebirea între ceea ce fac bine şi spun de bine oamenii mari, şi ceea ce nu prea spun sau nu prea fac...

adriana spunea...

Ce frumos miroase sufletul tau. Stii ce lamurire mi-ai adus cu cele scrise de tine?! Motivul pentru care sfintele moaste miros frumos este pentru ca sufletele sfintilor sunt frumoase! Te imbratisez, copil drag!

adriana spunea...

mi-ai fost muza la acest post
http://adriana-dardindar.blogspot.com/2011/09/parfum-de-suflet-frumos.html

Sara spunea...

@ Max Peter,

mulțumesc pentru sfat! Sper și eu să pot face deosebirea și alegerea corectă mereu. O seară frumoasă! :)

Sara spunea...

Doamna Adriana,

mulțumesc! Am în jur mulți oameni ca dumneavoastră, cu suflet frumos, de la care învăț mereu câte ceva. O seară frumoasă! :)

adriana spunea...

Sara, voi copiii aveti suflete frumoase si noi trebuie sa invatam de la voi. postarea mea nu este nicdecum o descrie a sufletului meu ci este mai mult o dorinta. Te imbratisez, copil cu suflet bun.

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...