vineri, 2 septembrie 2011

Parfum de ploaie

rain heavily night moon pictures, backgrounds and images

 
      Plouă… Plouă cu picuri oglindiți în soare… Plouă cu stropi de aur… Plouă cu florile albastre ale cerului… Plouă cu lumină…

       Îmi place ploaia… Îmi place să alerg prin ploaie la fel de mult cum îmi place să miros un trandafir. Iubesc…  Iubesc să simt cum se scurg lacrimi de cer pe chipul și sufletul meu inocent de copil și mă  îndeamnă spre visare… Ador… Ador acel miros de ploaie și curat… Îl simt  cu sufletul… Ador să privesc cum se îmbină culorile în șnurul arcuit și vesel….

       Ploaia are miros de petale, de fericire, de tristețe… Toate în același timp și în aceeași măsură… Ploaia aduce sufletului meu parfum de iasomie și de trandafir.

        Când plouă, inima-mi bate mai tare și simt parfum, parfum de ploaie…

      Am fost invitata oamenilor mari, mai exact a doamnei Mirela și a doamnei Carmen să particip la Povestea parfumată între bloggeri, tema acestei săptămâni fiind Parfum de ploaie. Mulțumesc pentru invitație!
      Au mai scris pe aceeași temă:
- doamna Mirela Pete 
- Rokssana 
- doamna Carmen 
- Shayna 
- Gabi 
- Liliana David 
- Lolita 
 

15 gânduri...:

gabriella spunea...

"Plouă cu florile albastre ale cerului… Plouă cu lumină…"...foarte frumos scris.

Mirela spunea...

Iţi doresc ca ploile să-ţi aducă numai parfum de iasomie și de trandafir! Şi fiecare ploaie să fie un prilej de râs şi bucurie copilărească. O seară minunată, Sara! :)

Dianette spunea...

Ploaia de toamna pe mine ma intristeaza fara motiv.Este atat de linistita, de rece , exact opusul ploii de vara, care este furtunoasa si apare la fel de brusc pe cum dispare.
Dar aceasta este toamna...se arata primele slabiciuni ale naturii impotriva iernii ce va urma sa vina.

copilarim spunea...

Ce frumos scrii tu Sara!! Cu sufletul... :)

Melissa spunea...

Ploua si e frumos:)

Anonim spunea...

frumos...se simte pafumul bucuriei din sufletul tau :)

lili3d spunea...

Felicitări, Sara!

Liliana spunea...

Deosebit! Iti doresc sa fie mereu o ploaie curata cu miros de flori!

Solidaster spunea...

Foarte frumos.Mie imi place ploia de vara,cand pot umbla desculta,si cu capul in nori.O seara placuta,suflet de copil,matur.:))

Alle. spunea...

mi-ai insuflat placerea ta de a te regasi in ploaie :) mi-ai facut pofta de a iesi si a dansa cu picurii.

Sara spunea...

Vă mulțumessc tuturor pentru aprecieri și pentru cuvintele frumoase! Scuze pentru întârzierea cu care vă răspund. Suntem plecați de acasă și nu am avut mereu internet și nici timp prea mult pentru blog. O zi frumoasă vă doresc! Pupici și îmbrățișări magice! :)

Lillee spunea...

Esti o draguta si scrii grozav de bine. Cu siguranta voi reveni. Tine-o tot asa. :)

Sara spunea...

@ Lillee,

mulțumesc pentru vizită și pentru aprecieri! Vă aștept cu drag! O seară liniștită! :)

Anonim spunea...

Dragă Sara,

pentru că nu cu mult timp în urmă îți citisem Parfumul de ploaie, astăzi când îl găsisem pe un forum am crezut inițial că tu l-ai copiat- fiind doar un copil nu e greu de crezut asta. Căutând însă cu ajutorul lui Google l-am găsit postat cu două zile după ce l-ai postat tu sub un alt nume aici http://muzicasipoeziaprieteniaisufletuluimeu.blogspot.com/2011/09/parfum-de-ploaie.html#comment-form
De aici cineva l-a preluat pe un forum al USH și uite-așa știu oamenii mari să fure munca unui copil.
Îmi pare rău, poate te-am dezamăgit, dar trebuie să știi acest lucru...
O zi frumoasă, draga mea! Nu te descuraja, scrie-ți gândurile în continuare, scrii prea frumos!
Te pup!

Sara spunea...

Mulțumesc, dragă Anonim, pentru comentariu. Eu.. am rămas fără cuvinte. M-au dezamăgit oamenii mari... O zi plăcută!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...