vineri, 23 septembrie 2011

Suflet de copil


Suflet de copil
Autor: Elia David

- Mami, ce este sufletul?

- Sufletul o potecuţă spre cer,
un drum fără pietricele pentru înapoi,
dar cu fântâni misterioase
la fiecare alt pas,
e apa vie cu care buzele arse
povestitorul şi le răcoreşte
şi-şi drege, tulburat, ecoul
din glas

Umbra legănată de vânt
a păsării încremenite,
de o vrăjitoare, în zbor,
e taina închisă în coaja unui copac,
sâmburele de speranţă
al fructului său pieritor

Sufletul e parfumul neasemuit
de care nici chiar prinţesa florilor
nu se crede capabilă,
căptuşeala catifelată a petalelor
ce-i alcătuiesc, destul de aspru,
veşmântul,
e, fetiţa mea,
comoara de frumuseţe şi de candoare
pe dinăuntru...

2 gânduri...:

gabriella spunea...

Foarte frumoasa postarea ...stii Sara fac parte din acei oameni care au un al saselea simt si nu de multe ori mi s-a intamplat sa am dreptate...pe ceea ce îmi şoptea discret sufletul meu. Te imbratisez cu drag si sa ai un weekend frumos si linistit.

Sara spunea...

Doamna Gabriella,

mulțumesc pentru vizită. Trec și eu curând pe la dumneavoastră... timpul liber e din ce mai scurt de când a început școala. Un weekend plin de soare și senin!:)

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...