duminică, 10 martie 2013

Parfum de leagăn


"Când ne-am născut, 
Dumnezeu ne-a dat ca leagăn inima unei mame."
Henri Lacordaire



"Pune-ţi, copile, capul pe pernă,
Te-asteaptă vise, prunc adormit,
În vise viaţa este eternă,
Cu ceruri blânde şi fără sfârşit.
.................................

Capul pe pernă pune-l, copile,
Totul e bine, ai tăi sunt vii
Şi mai au viaţă şi mai au zile,
Să crezi că pururea ei vor trăi.

Mama şi tata ţie-ţi vor face
Leagăn de stele şi de ninsori,
Să-ţi fie bine, să dormi în pace,
Să ai lumina la ursitori.
"
( Leagăn pentru toată copilăria- Adrian Păunescu)
MAMEI
Sunt stinse cu săruturi blânde
mâinile tale, focuri pale
de flăcări tremurânde.
Te rog măicuţă închide ochii
şi-ntoarce-ţi palmele spre soare;
De vei ghici ce pun în ele,
obrajii mei – boboc de floare,
ori lacrimi calde de iubire,
îţi dau în dar o primăvară
rotundă ca o inimioară
de fetiţă
sau de băiat cuminte.

Sunt pline de săruturi blânde
mâinile tale mamă bună;
acum când martie adună
copiii să-ţi aducă darul,
întoarce-ţi palmele spre soare
să curgă-n ele dinspre cer
potop de dragoste înfloritoare.

( Gabriel Rusu - Şansa eternităţii )

Draga mea mamă,
mi-ai legănat visele și dorințele în brațele tale,
ai cules stele și mi le-ai pus în priviri...
Îmi închid ochii în veșnicul tău leagăn 
și simt plutirea speranțelor,
vibrația culorilor din sufletul tău
și muzica inimii tale...
Îți mulțumesc, draga mea mamă
pentru că ai sădit în mine iubirea,
bunătatea, încrederea, respectul...
Mi-ai împodobit frumos sufletul
și apoi i-ai dat aripi învățându-l să zboare...
MULȚUMESC, IUBITA MEA MAMĂ!

Cu drag,
a ta fiică veșnic recunoscătoare,
Sara

Postare înscrisă în cadrul Clubului Poveștii Parfumate, pe blogul doamnei Mirela Pete.
Au mai scris despre parfumul leagănului:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
11.


29 gânduri...:

Mirela spunea...

Pui drag al unei mame iubitoare, pe care am bucuria s-o și cunosc acum, cu numele-i de floare parfumată de primăvară! Frumos și adevărat i-ai scris mamei tale, Sara dragă, ai dreptate, a sădit în tine tot ce e mai bun , cu iubire și tenacitate. Dar iată că tu crești frumos, îi bucuri pe părinții tăi, iar în acest fel le mulțumești. Minunat alese și poeziile, citatele, splendid! Fie ca numai ani buni să aveți împreună și să fie cât mai mulți! Te îmbrățișez, o săptămână superbă îți doresc!

Anonim spunea...

Draga mea! Asa sa ramai o viata, sa-ti iubesti mama neconditionat, asa cum si ea te iubeste pe tine! Te îmbratisez copil frumos! ♡✿♡

pandhora spunea...

fericita mama ta si norocoasa tu ca ai o mama cu adevarata minunata...sa va fiti mereu alaturi!
te imbratisez draga Sara!

Unknown spunea...

emotionante cuvinte, izvorâte dintr-o inima curata de copi iubitor. Frumoasa scrisoarea ta adresata mamei! frumoase si versurile pe care le-ai selectionat pentru aceasta postare.

O saptamâna minunata iti doresc, Sara!

Irealia spunea...

Sara ești frumoasă ca o inimă de mamă! Te pup și-ți mulțumesc că exiști! :)

Anonim spunea...

Patrulind prin virtualul poemelor copilariei, am dat peste-un poem scris de Elia David si intitulat "Suflet de copil", poem care cred ca ti se potriveste, Sara...

"- Mami, ce este sufletul?
- Sufletul o potecuţă spre cer,
un drum fără pietricele pentru înapoi,
dar cu fântâni misterioase
la fiecare alt pas,
e apa vie cu care buzele arse
povestitorul şi le răcoreşte
şi-şi drege, tulburat, ecoul
din glas

Umbra legănată de vânt
a păsării încremenite,
de o vrăjitoare, în zbor,
e taina închisă în coaja unui copac,
sâmburele de speranţă
al fructului său pieritor

Sufletul e parfumul neasemuit
de care nici chiar prinţesa florilor
nu se crede capabilă,
căptuşeala catifelată a petalelor
ce-i alcătuiesc, destul de aspru,
veşmântul,
e, fetiţa mea,
comoara de frumuseţe şi de candoare
pe dinăuntru..."

Asta esti tu, o comoara de frumusete si de candoare pe dinauntru.

Melly spunea...

Frumoase gandurile daruite mamei tale!
Seara placuta!

lili3d spunea...

Să ai parte de mama ta cât mai mult timp!...

Unknown spunea...

Imi plac mult gandurile minunate pe care le-ai inchinat mamei tale. Ganduri de copil recunoscator.
"Mi-ai împodobit frumos sufletul
și apoi i-ai dat aripi învățându-l să zboare..." asa fac mamele...altfel n-ar fi mame. :)
O saptamana cat mai frumoasa sa ai, suflet curat!

Aurora Georgescu spunea...

Sara, copil frumos şi iubitor, m-ai impresionat până la lacrimi cu admirabilul colaj de gânduri, poezii şi imagini, toate închinate fiinţei adorate: mama. Să nu te schimbi niciodată! Sîă rămâi acelaşi suflet minunat care eşti acum. Sunt bunică, dar mă înclin în faţa calităţilor tale. Dumnezeu să te binecuvânteze.

Anonim spunea...

Draga Sara, esti un copil frumos si bun, orice mama ar fi mandra cu astfel de copil.Iti doresc tie si celor dragi multa sanatate, sa fiti fericiti!

elena marin-alexe spunea...

Ce dedicaţie amplă, ce gânduri cernute din dragoste filială!
Fii binecuvântată, Sara!
Ferice de părinţii tăi, draga mea.

vienela spunea...

Copil cu suflet frumos, cat de fricita trebuie sa fie mama ta si cat de mandra! Sa fiti sanatoase, fericite si sa va iubiti mereu la fel de mult!

Alex spunea...

Ce frumoase gânduri ai adunat aici, pentru Mămica ta! Fiecare om, mai mic sau mai în vârstă, poartă în inimă pentru totdeauna dragostea faţă de cea mai scumpă fiinţă din lume - Mama!

Numai bine, dragă Sara! Şi un pupic de la Săruca mică!

Nicol spunea...

Sara esti un copil extraordinar.Felicitari pentru ganduri, sentimente, talent si felul in care reusesti sa pui pe hartie ceea ce simti si gandesti!Sa iti traiasca mama, parintii si sa va bucrati uni de alti!

Maria spunea...

Sara, iartă-mă că nu mă leg de postare! Am vrut să- ți spun că eu am aproape 12 ani și în sfârșit am găsit o persoană de vârsta mea care are blog! Ești foarte dulce în fotografia de profil!

gabriella spunea...

Fie ca Sfanta Sarbatoare a Invierii Domnului sa-ti aduca cele 4 taine divine: incredere, lumina, iubire si speranta.
Paste Fericit!.

Loredana spunea...

Superb ai scris, copile minunat!

Mariana spunea...

Sper că eşti bine, n-ai mai scris de mult şi îmi lipseşti.
Te îmbrăţişez, să ai o vară frumoasă!

CARMEN spunea...

Draga Sara, cu toate ca vad ca blogul tau a devenit inactiv, primesc zilnic vizite pe pagina mea, chiar si 15-20 si ma intreb, oare tu esti sau cineva iti foloseste contul ?!
Oricare ar fi motivul pentru care nu mai scrii aici, iti doresc sanatate si numai bine!

Alex spunea...

Sara, Sara, ce mai faci tu ingeras?

Unknown spunea...

Fie ca sarbatorile de iarna sa va aduca bucurie, implinirea tutror dorintelor si multa sanatate. La multi ani!

Unknown spunea...

corect !!!!

Anonim spunea...

Din cand in cand mai intru pe blogul tau....sperand ca am sa vad cum ai crescut, frumoasa mea scolarita! Te astept!

Eduard spunea...

Foarte frumos..

darul din inima noastra spunea...

Sper ca este totul bine la voi, draga Sara.

Anonim spunea...

superb postul tau... sunt convins ca mama il merita din plin...
sa fie fericita ii doresc... si tu al fel...

Anonim spunea...

Uluitor! Mai lāsat fārā cuvinte...

Anonim spunea...

Uluitor! Mai lāsat fārā cuvinte...

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...