luni, 7 iunie 2010

Aproape de inima pădurii



          Astăzi am făcut orele de curs la pădure. A fost o experiență frumoasă. Doamna învățătoare ne-a cerut să scriem câteva rânduri despre ceea ce vedem în jurul nostru. Iată câteva gânduri de-ale mele.

        "Sunt în pădure, în luminiș... Adieri dulci de vânt îmi aruncă părul spre spate unduindu-l ușor. Păsărele mici cântă vesele în pădure. Ce minunat e să le asculți cuvintele melodioase ce le murmură încet în limba lor!... Greieri micuți cântă la vioară. Cerul senin îi zâmbește pădurii. Nori grei nu sunt, nu vor să acopere minunatul cer. Un vântișor dulce mă atinge ușor pe cap, mă răcorește. Copacii verzi se leagănă ușor bucurându-se de compania noastră. Iarba se ridică încet uitându-se spre noi cu mulțumire. E frumos să stai în mijlocul naturii, să asculți murmurul ei domol și plăcut...
         Mă simt atât de minunat în inima pădurii!..."

3 gânduri...:

Anonim spunea...

Frumoasa descriere ai facut padurii, draga Sara... Felicitari! Scrie in continuare, ai talent, micuto! Te pup!

Anonim spunea...

Draga Sara,
observ un real talent la tine!Pentru varsta ta,ai un limbaj foarte elevat.Iti doresc pe viitor profesori foarte buni care sa stie sa iti dezvolte vocabularul si sa iti exploateze talentul,deoarece ai un potential ridicat!
Mult succes in viitor!

Sara spunea...

Mulțumesc mult pentru vizită și pentru cuvintele frumoase! Am avut parte de o învățătoare deosebită și sigur voi avea în continuare și profesori foarte buni! Toate bune vă doresc și dumneavoastră! :)

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...