sâmbătă, 17 septembrie 2011

Parfumul roadelor toamnei


    E dimineață… o dimineață frumoasă de septembrie. Soarele,  pictat într-un colț de orizont, își trimite razele răzlețe peste pământul obosit.
    Smaraldul ierbii a îmbrăcat haina pictată de penelul iscusit al toamnei în nuanțe arămii.
     Primele frunze ale toamnei, aurite de soarele verii, cad ușor țesând peste pământul reavăn un covor foșnitor .
    În grădina mea, crizantemele, înălțându-și semeț coroana spre soare, sorb picăturile de rouă binefăcătoare și își împrăștie parfumul dulce-amărui.
    Dinspre livadă, miresmele de mere coapte, pere zemoase, prune aromate, struguri copți, îmi învăluie lin ființa…
    Frumos mă îmbie toamna mea, anotimp cu parfum de castane coapte și nuci verzi…

    Vă doresc tuturor o zi de toamnă plină de parfum și culoare!

  Au mai scris pe această temă :



20 gânduri...:

Anonim spunea...

toamna ta e tare parfumata...simt mirosul crizantemelor :)

o zi frumoasa sa ai Sara !

CARMEN spunea...

frumoase gânduri Sara draga! Nu va mai dura mult si vom savura din plin frumusetea acestui anotimp.
Sa ai un weekend minunat! pupici

Mirela spunea...

Draga Sara, venind chiar din livada, unei cabane de pe un deal din prejama Clujului, recunosc mireasma nucilor verzi, a merelor, a perelor...Parfumul roadelor descrise atat de frumos si apetisant aici, la tine! Sa ai o duminica minunata! :)

Solidaster spunea...

Hímmm,ce frumos miroase aici.Am sa vin si eu cu cosuletul la tine in livada,sa degust si eu cáteva pere mere...si prune.Ce zici?Eu nu am livada,doar piata.Le cumpar pe toate.(glumeam).O seara placuta,draga Sara.:))

Sara spunea...

@ rokssana,

mulțumesc, muțumesc!:) O seară frumoasă!

Sara spunea...

Doamna CARMEN,

mulțumesc! Iubesc toamna cu tot ce aparține ei. Weekend plăcut! Pupici!

Sara spunea...

Doamna Mirela,

mulțumesc pentru cuvintele frumoase! Un weekend plăcut vă doresc!:)

Sara spunea...

@ Solidaster,

Chiar vă invit cu mult, mult drag!... O seară frumoasă! :)

Vera spunea...

E frumos felul în care transmiți culori, senzații și stări prin cuvinte...Mi-a plăcut mult!
Și mie îmi plac castanele, cele fripte alături de un pahar de vin roșu fiert.Ah! Mai e puțin!

Anonim spunea...

tomana este si pentru mine anotimpul preferat... desi mere, gasesc numai la aprozar...
foarte frumos, postul tau... felicitari...

Sara spunea...

@ Vera,

mulțumesc pentru aprecieri! Vă doresc o duminică plină de miresmele toamnei! :)

Sara spunea...

@ oovi,

mulțumesc pentru vizită! O duminică de toamnă bogată în suflet vă doresc! :)

lili3d spunea...

Te salut, mică prinţesă.
Nu e cazul să mai spun cât de frumos scrii...

Sara spunea...

@ lili3d,

și eu vă salut! Mulțumesc! O după-amiază frumoasă vă doresc! :)

Anonim spunea...

exercitiu creatot bun pentru cerintele initiale ale profei de romana! nu v-a dat tema compunere despre vacanta de vara, sau despre toamna?
toamna frumoasa si tie, iar la scoala rezultate bune!

Sara spunea...

@ a-z,

încă nu ne-a dat temele astea.. Ne pregătim pentru testele inițiale.
O toamnă rodnică și dumneavoastră! :)

adriana spunea...

Nota 10 cu frunze multicolore si roade bogate in gradina, drga Sara!

Sara spunea...

Mulțumesc, doamna Adriana! O săptămână plină de frumos și senin!

minoki spunea...

Desi nu imi place acest anotimp, cititnd postarea ta, m-ai facut sa simt parfumul si frumusetea toamnei ! O saptamna frumoasa sa ai!

Anonim spunea...

Ai facut o compunere excelenta . Iti multumesc , bafta la scoala

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...