sâmbătă, 12 martie 2011

Bun venit, primăvara mea!


            Astăzi am simțit cu adevărat că a venit primăvara… Soarele timid mi-a mângâiat chipul luminându-l și înseninându-l. 
            Îmi place să observ cum natura se trezește după somnul lung din iarnă. Zilnic admir ghioceii în grădina mea și aștept să își ivească căpușoarele și celelalte flori cu parfumul și culorile lor ce îmi încântă mereu privirea.
            Așa cum natura reînvie, la fel am simțit și eu astăzi că înmuguresc din nou. O bucurie imensă  mi-a invadat sufletul ce tânjește după soare, lumină, căldură... după o nouă primăvară...
            De dimineață am participat la activități alături de copiii de la Centrul de zi  „Sarepta”. Ne-am încins apoi la joc și voie bună celebrând în felul nostru sosirea primăverii.
            Bun venit, primăvara mea! 


0 gânduri...:

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...