miercuri, 9 noiembrie 2011

Miercurea fără cuvinte (11)


         În fața suferinței micuței Alexandra, rămâi chiar fără cuvinte... Povestea ei tristă o puteți citi în postarea mea de ieri.
    
Dacă doriți să faceți parte și voi din povestea 
Miercurea fără cuvinte,
vă puteți înscrie la doamna Carmen.

VĂ  DORESC  TUTUROR  O  ZI  DE  MIERCURI  
PLINĂ  DE  SPERANȚĂ !

40 gânduri...:

minoki spunea...

Am citit postarile si mi-au dat lacrimile. Multa suferinta si nedreptate! Frumos gestul tau in schimb!

Călin spunea...

o poveste tristă şi nedreaptă, care te lasă la propriu fără cuvinte, care te face să îţi dai seama cît de mic şi de neputincios eşti...

Unknown spunea...

Suntem tentaţi să spunem că e nedrept, dar Dumnezeu ştie ce face.

geanina spunea...

trist si nedrept! fara cuvinte!

anastasia spunea...

te pup, copil frumos!
o zi minunată!

adriana spunea...

Inca de aseara am citit povestea ei; isi va gasi un loc si pe blogul meu. Doamne, ajuta!

Zina spunea...

Poate ca Dumnezeu ne cere sa credem ca stie ce face ca sa nu ne revoltam... Orice e de indurat, dar nu condamnarea copiilor la suferinte fara sfarsit...

CARMEN spunea...

Este cutremurator! trist este ca Alexandra nu este singura în aceasta cumplita situatie... O multime de copii si familii sunt puse în fata nemilosului diagnostic! Alm, colega noastra de blog (Gânduri pe bigudiuri) a învins boala. Ne rugam din suflet si pentru Alexandra.

Anonim spunea...

Câtă nedreptate poate să fie în lume!
Foarte tare m-a întristat suferința micuței Alexandra:( .

angi spunea...

Esti un copil sensibil ce nu poate sta deoparte cand alt copil sufera.Sa o ajute Dumnezeu sa poata invinge boala.:(

.✿*E LENA*✿. spunea...

Frumos gestul tău micuto!
O seară frumoasă să ai!
Te îmbrățișez cu mult drag scumpo!

Max Peter spunea...

Sara, eu am trimis linkul către postarea ta de ieri direct la vreo zcee firme cu care mai colaborez. Sper să se "mişte" vreuna dintre ele...

Dani P. spunea...

Sara, ma lasi fara cuvinte ... Numai bine si insanatosire grabnica, Alexandrei !!!

Sara spunea...

@ minoki,
sper să nu sufere prea multă durere... Mi-a frânt inima și mie... :(

Sara spunea...

@ Călin,
e adevărat... mici și neputincioși suntem când e vorba de boală... :(

Sara spunea...

@ abbilbal,
cred că e adevărat... noi nu înțelegem însă... :(

Sara spunea...

@ geanina,
multă tristețe... :(

Sara spunea...

@ anastasia,
numai bine vă doresc!

Sara spunea...

Doamna Adriana,
mulțumesc mult! Poate se vor găsi oameni cu suflet mare...

Sara spunea...

@ Zina,
suferință fără margini pentru Alexandra și familia ei... :(

Sara spunea...

Doamna CARMEN,
așa este... foarte mulți copii suferă. Și noi ne rugăm și sperăm ca suferința să aibă un final fericit...

Sara spunea...

@ tu1074,
adevărat... Și pe mine m-a copleșit suferința ei. :( Poate se va face bine...

Sara spunea...

@ angi,
asta îmi doresc din tot sufletul, ca Alexandra să se facă bine! Mulțumesc!

Sara spunea...

@*ELENA*,
mulțumesc! Seară frumoasă!

Sara spunea...

@ Max Peter,
mulțumesc din tot sufletul! Poate se vor găsi oameni cu suflet mare... Mulțumesc!

Sara spunea...

@ DANI,
mi-ar fi plăcut să postez ceva pozitiv... Dar cazul Alexandrei m-a copleșit. :( Sper să se facă bine!

Mirela spunea...

Sara, sufletul tau e mare, incap acolo si altii in suferinta. Sa ne rugam pentru Alexandra, sa o ajute Dumnezeu. Iar tie, un gand bun. Numai bine, Sara!

Sophie spunea...

:( e trist

pandhora spunea...

e nedrept...dureros de nedrept...

cammely spunea...

dureros
Doamne ajută să se vindece!

Mariana spunea...

Sara, mulţumesc că ai semnalat!
Domnul să-ţi răsplătească!
Am scris despre povestea Alexandrei aici:
http://laportilecerului.blogspot.com/2011/11/din-suflet-de-copil.html
Din cauza copyright-ului :D n-am reuşit trimitere la pagină, cum aş fi vrut (am linkuit oricum blog-ul tau), dar e bine şi aşa.

daurel spunea...

Am ganduri bune pentru tine.
M-am rugat pentru sanatatea Alexandrei; nu-mi strica nici mie cate o convorbire cu Tatal.

Alexandru spunea...

Multă sănătate Alexandrei!
Sara, te felicit pentru sufleţelul tău frumos şi pentru că te gândeşti la cei care trec prin suferinţe.

Sara spunea...

@ Mirela P.,
mulțumesc! Așa de mult îmi doresc să se facă Alexandra bine!... Ajută sigur și rugăciunea noastră!

Sara spunea...

@ sophie,
foarte trist, într-adevăr! :(

Sara spunea...

@ pandhora,
e doar un copil, la început de drum...

Sara spunea...

@ cammely,
Doamne-ajută!

Sara spunea...

Doamna Mariana,
vă mulțumesc din suflet pentru frumoasele cuvinte ce le-ați scris pe blogul dumneavoastră! Poate se vor găsi oameni cu suflet ca să se strângă banii...
Mulțumesc!

Sara spunea...

@ daurel,
nu îi strică nimănui "convorbiri" cu Tatăl... nici mie! Mulțumesc pentru gândurile bune!

Sara spunea...

@ Alexandru,
mulțumesc pentru urări! Mă gândesc mereu la cei în suferință și mereu îi ajut... Poate va fi bine și în cazul micuței Alexandra...

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...