miercuri, 4 iulie 2012

Miercurea fără cuvinte - 22


"A fi ţepos faţă de cei mici, 
mi se pare o înţelepciune vrednică de nişte arici."
Friedrich Nietzsche

Puteți afla mai multe despre Miercurea fără cuvinte,
pe blogul doamnei Carmen. 
VĂ  DORESC  TUTUROR  O  ZI  DE  MIERCURI 
FĂRĂ  ȚEPI  ÎN  CALE!

21 gânduri...:

adriana spunea...

simpatic, teposul tau, micul arici

Prof. drd. Florentina Teacă spunea...

E la tine in curte? Ce simpatic e...Am si eu o familie de arici in gradina, dar anul asta inca nu i-am vazut, iar anul trecut, niciodata nu am avut aparatul foto la mine atunci cand ieseau ei...

CARMEN spunea...

sunt tare necesari în gradina! le vechea locuita aveam o familie :) aici... înca nu l-am descopetit pe mosul tepos :)
Mi-a placut si proverbul!
happy WW! :)

Alina spunea...

Ce frumosi sunt! Mie si Mariei, fata mea, ne plac tare mult aricii! Din pacate, Cody nu stie asta si i-a gonit din curtea bunicilor :( Happy WW!

Solidaster spunea...

Foarte simpatic,ariciul.Intersant este cã ai putut sã-i fotografiezi figura lui simpaticã.frumos.Toate bune si o zi frumoasa.:))

daurel spunea...

Se pare ca aricii sunt folositori in gradini si livezi; asadar, par simpatici.

emahategan spunea...

Si noi avem ! Patru!!!Sunt tare dragalasi.Nu se sperie de oameni.

copilarim spunea...

Vai cat este de frumos!!!!!:D Vreau si eu gradina...:D

denisia spunea...

O vară luminoasă și senină îți doresc, fată frumoasă!

RobertN spunea...

Frumoasa postare! Numai bine va doresc!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună scumpo!
Superbe poze!
Să ai o vacanță plăcută scumpo!
Te pupic!

angi spunea...

E un tepos de toata frumusetea!:)
Vacanta placuta sa ai!

Unknown spunea...

Este frumos ariciul tău. Să ai o seară liniştită şi frumoasă.

fata din vis spunea...

frumos si tepos! :) O seara placuta sa ai!

Anonim spunea...

E cu tâlc,îmi place !!!
Drăduți mai sunt pogonicii :)

Unknown spunea...

Tare frumusel mai este! Are o figura foarte dragalasa. E chiar in gradina ta?
Numai bine, draga Sara!

Anonim spunea...

wow, ce draguti sunt... cum de au stat la pozat?

SoriN spunea...

Te salut, Suflet frumos!

Splendide aceste minunatii ale naturii!
Frumoase fotografii ai ales pentru aceasta postare!

Sara spunea...

Mă bucur că v-a plăcut Țeposul din grădina mea!
Sper să îl mai întâlnesc...
Vă doresc o seară frumoasă...și răcoroasă! :)

Alex spunea...

Ce frumos l-ai surprins pe Aricică! Am şi eu pe blog o poză cu un arici simpatic. Îţi vine să te tot joci cu el, măcar că e cam...ţepos.

Îţi doresc numai bine, dragă Sara! Iar micuţa mea Sara îţi mulţumeşte pentru pupic şi îţi dăruieşte şi ea unul mic, de bebic! :-)

Melly spunea...

Ce dragut e aricelul tau si zicerea lui Nietzsche e foarte nimerita!
Week-end placut Sara!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...