miercuri, 11 iulie 2012

Miercurea fără cuvinte - 23

"Tatăl meu, de la oraș,
Mi-a adus un iepuraș
Mărunțel, dar zurbagiu:
Sare, fuge, parcă-i viu.
Eu deschid să ies din casă,
Iepurașul vrea să iasă,
Eu îl las, iar el să vezi!
O ia fuga spre livezi.
Ați văzut ce iepuraș!
E adus de la oraș,
Dar la trup, la urechiuși
Nu-i de vată și de pluș,
Nu-i luat din magazine,
Dacă-l scapi, s-a dus, nu vine...
Prinde-l, tată,
Înc-o dată
Să-l arăt la lumea toată!"

Doamna Carmen  vă poate povesti mai multe despre  
Miercurea fără cuvinte.

VĂ  DORESC  TUTUROR  O  ZI  DE  MIERCURI  
PLINĂ  DE  VOIOȘIE!

18 gânduri...:

Anonim spunea...

minunati fetita si iepurasii...

emahategan spunea...

Te rog sa-l tii bine!E aglomerat pe-afara.Sunt prea multe masini si-l pot calca!!

Esti o dulceata de fata ,ca si prietenul tau!

angi spunea...

O jucarie vie sta cuminte in bratele unei fetite frumoase.
Acum ai inca o responsabilitate.:)
Zile frumoase iti doresc!

Alina spunea...

Iepuras de la oras,
Sa cresti mare, dragalas!
Sare-i sa-i fii prieten bun,
Si sa nu dispari acum
In joben sau pe campie...

Sa-l stapaniti sanatoase si voioase! Iepurasii sunt tare afectuosi cu cei care le ofera prietenia. Happy WW!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Bună scumpo!
Sunt superbi!
Zi frumoasă îți doresc!
Te pup dulce!

Ring de dans spunea...

Adorabil iepurasul! O jucarie vie, vesela si jucausa :). Sa aveti grija de el si sa va bucure fiecare zi!

Alex spunea...

Hi, hi! Ce simpatic iepuraşul! Şi ce versuri vesele ai compus!

Când eram de vârsta ta, am adus acasă o pereche de iepuraşi. Unul era chiar ca al tău: alb cu ochii roşii. Într-un an au ajuns să fie...40 de urechiaţi!Puioşi rău de tot!
O seară frumoasă, ţie şi celor dragi!
Şi...un pupic mic de la bebiţa Sara! :-)

Diana spunea...

Iepurasi! Candva am avut doi: unul alb si unul gri! Locuind in oras casa noastra era mereu plina de copii care doreau sa-i vada si sa se joace cu ei!
De cand am crescut acei iepurasi - erau puiuti cand i-am primit - n-am mai mancat carne de iepure! N-am mai putut! :)
Viata fericita, Sara, alaturi de cei dragi!

adriana spunea...

alb, pufos si un pic speriat

Melly spunea...

Ce scumpei sunt! Imi vine sa-i smotocesc si eu nitel! :)
Seara placuta Sara!

pandhora spunea...

ce dulci sunteti amandoi :)

CARMEN spunea...

:) cel alb e al tau si cel negru al sorei tale, asa-i? Sa aveti o vacanta minunata!
happy WW! :)

copilarim spunea...

Vai cat sunt de dragalasi!!!!!:D

Slowaholic spunea...

Ce dragalasi sunt prietenii tai, Sara! :)

Unknown spunea...

Frumoşi urecchiaţi. Să-i stăpâneşti sănătoasă. Dar va veni o zi în care nu vor mai putea fi stăpâniţi.

adriana spunea...

La multi ani, Sara!
13 IULIE: Soborul Sfântului Arhanghel Gavriil, Sfântul Cuvios Ştefan Savaitul, Sfânta Cuvioasă Sara

Rocs spunea...

ce frumosi sunt

Unknown spunea...

Sara, draga mea, eu am trecut pe aici. Nu inteleg de ce comentariul meu nu este. O fi ajuns la Spam? Si la mine se mai intampla sa ajunga unele comentarii la Spam.
Oricum, mi-au placut tare mult iepurasii :) Sa-ti traiasca!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...