marți, 12 ianuarie 2010

Frânturi din jurnalul de vacanță (4)


Joi, 24 decembrie 2009
Dragă jurnalule,
Astăzi m-am trezit fericită pentru că este Ajunul Crăciunului. De abia așteptam să mă întâlnesc la ora 13 cu colegii în fața școlii pentru a o colinda pe buna noastră învățătoare. S-a bucurat mult să ne vadă. Ne-a răsfățat cu multe prăjituri delicioase, mere și nuci.
Împreună cu ea am colindat-o pe doamna profesoară de engleză, Elena Chicoș și pe doamna directoare a școlii.
Am plecat apoi cu sora mea să colindăm diverse cunoștințe ale familiei noastre. Pretutindeni am fost răsplătite așa cum se cuvine.
După ce ne-am întors acasă am primit cu entuziasm colindători, am ascultat colinde și am rememorat împreună cu familia mea momentele nașterii Pruncului Isus, citind din Biblie și discutând pe această temă.
Mă bucur că Pruncul Isus S-a născut și pentru mine !
Mult după miezul nopții am adormit profund….

0 gânduri...:

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...