luni, 18 ianuarie 2010

Răspuns


În fiecare zi, viața îmi pune un semn de întrebare : „DE CE ?”. Aștept să primesc răspuns cu nerăbdare. Poștașul , fiind Dumnezeu, îmi aduce câte o scrisoare și mi-o pune în cutia mea poștală, gândul. O desfac cu grijă și o citesc cu drag. Aflu răspunsul mult așteptat.
La sfârșitul zilei spun în șoaptă:
- Mulțumesc, Doamne, că îmi dai întotdeauna un răspuns la întrebările mele naive.

2 gânduri...:

Anonim spunea...

draga Sara...mult ma bucur ca domnul Dumnezeu este raspunsul intrebarilor tale!S o tii tot asa!El sa ti fie raspunsul intrebarilor si framintarilor ce vor veni in viata!Succes mult!

moraru m

Sara spunea...

Mulțumesc, draga mea mătușă! Mă voi strădui!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...