luni, 11 ianuarie 2010

Scrisoare către Moș Crăciun


Dragă Moş Crăciun,


Sunt atât de emoţionată şi fericită pentru că am ocazia să îţi scriu ! Nici nu ştiu cu ce să încep ! Cred că mai întâi ar trebui să-ţi scriu câte ceva despre mine. Sunt Sara Beşleagă din Dorohoi şi sunt elevă în clasa a III a A la Şcoala nr. 5 Spiru Haret . Sunt o fetiţă ambiţioasă şi silitoare . Învăţ mereu cu bucurie şi am rezultate frumoase . Părinţii mei sunt foarte mândri de mine, iar doamna învăţătoare are pentru mine doar cuvinte de laudă .
Eu sunt un copil norocos , deoarece m-am născut într-o familie în care nu mi-a lipsit nimic. Cu toate acestea , îmi place să fiu modestă şi să îi ajut pe cei din jurul meu.
Nu vreau să-ţi cer nimic deosebit pentru mine. Dar, când treci pe deasupra casei mele , în sfânta seară de Crăciun, te rog să laşi pentru iubita mea mamă o cupă de sănătate, iar pentru dragul meu tată lasă, te rog, un pahar plin de reuşite. Pentru drăguţa mea soră , o carte cu poveşti .
Am împodobit casa cu multe lumini ca nu cumva să te rătăceşti – e cam beznă în orăşelul nostru...
Moşule dragă, seara de Crăciun e o seară magică în care dorinţele se îndeplinesc. Prietena mea dragă îşi doreşte nespus de mult o păpuşă Barbie. Mama ei nu poate să îi cumpere – trebuie să aibă grijă singură de cei trei copii deoarece tatăl i-a abandonat .
Eu ştiu că tu poate eşti grăbit sau nu ai bani îndeajuns pentru atâţia copii sărmani...Te-aş putea ajuta eu...Voi lăsa o păpuşă Barbie sub bradul de Crăciun. Te rog să i-o duci tu Tatianei ca să-i faci puţină bucurie , să creadă şi ea în magia Crăciunului.
Am pregătit pe masă, lângă brad, câteva prăjiturele cu nucă. Să nu uiţi să le guşti ! Sper să-ţi placă la fel de mult ca anul trecut. Pentru renii tăi voi lăsa morcovi ca să mai capete putere, să te poată purta pretutindeni.
Îţi mulţumesc , dragă moşule, pentru scrisoarea pe care mi-ai trimis-o anul trecut şi pentru faptul că m-ai lăsat să fac daruri în numele tău copiilor sărmani.
Îţi doresc multă, multă sănătate, putere de muncă ca să poţi bucura mulţi copii !
Te iubesc mult şi te îmbrăţişez cu drag!


Sara

1 gânduri...:

Anonim spunea...

Sufletul tău bun va fi cu siguranță răsplătit, dragă Sara...Să fii fericită!

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...