marți, 12 ianuarie 2010

Frânturi din jurnalul de vacanță (5)


Vineri, 25 decembrie 2009
CRĂCIUN FERICIT, dragă jurnalule!
M-am trezit astăzi nerăbdătoare și împreună cu sora mea am coborât repede scările pentru a vedea cadourile ce ne așteptau sub brad. Lângă cadou mă așteptau o pereche de aripi albe de înger. M-am bucurat mult căci mi le-am dorit mult…
În cadou am avut diverse jocuri frumoase, un jurnal și, bineînțeles, multe dulciuri. Mi-au plăcut mult cadourile primite !
Mi-am petrecut ziua în liniște. Am vizionat filmele „Crăciunul cu familia Krank” și “ Elful“, două comedii excelente.
M-am jucat mult cu Miriam, mami și tati, jocurile noastre preferate „Calambur”, „Jocul cuvintelor”, „Jocul consoanelor”, „Jocul vocalelor”,”Jocul propozițiilor originale”, jocuri pe care de altfel le-am jucat în fiecare zi. Mi-a făcut bine să petrec timp cu ei ! Și cu tine, dragă jurnalule!

0 gânduri...:

Trimiteți un comentariu

Gânduri bune dacă aveți pentru mine...
Vă mulțumesc!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...